her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



3.12.2009

DÜNYADAKİ TÜM ENGELLİ VATADAŞLARI YÜREKTEN KUTLUYORUM.



Onların da hakkı var sevmeye sevilmeye. Âşık olmaya gülmeye. Gezip dolaşıp eğlenmeye.Görmeye,dokunmaya, yürümeye, ayaklarını yere doya doya basmaya hakları var. Ama Allah bazı kullarını özel yaratmıştır. Onlar da özel insanlardan. Bazıları göremiyor, konuşamıyor, duyamıyor. Bazıları, yürüyemiyor, dokunamıyor, düşünemiyor. Ama harikalar yaratıp, bizim gibi sağlam olup da, hayatından umudu kesmişlere ibret ve büyük bir ders oluyorlar.

Bütün İmkânsızlıkları aşıp, Mutlu olmayı başarıyorlar. En azından çalışıp üretiyorlar. Çoğu engelli kardeşimiz kendi ekmeğini kendi kazanmayı, kimseye muhtaç olmamayı başarmış durumda. Tekerlekli sandalye de benden, senden, bizden daha iyi yürüyebilen, hayatı daha iyi tanıyabilendir onlar.
Engel nedir ki onlar için? Sadece laf kalabalığı. Onlar engellerini çoktan aştılar. Okudular, çalıştılar, yazdılar, çizdiler. Sağlam insanların bile yapamadığını yaptılar. Aşklarına sahip çıkıp evlendiler. Biz sözde engelsizler bile kendimize bakamazken, onlar çocuklarını dünyaya getirip büyüttüler bile. Onlar bize büyük bir ders oldular. Bizi utandırdılar. Bu özel insanlarla daha çok gururlanıp onlara destek çıkmalıyız. Bunu daha çok yapmalıyız. Hayatlarını daha da kolay hale getirmek için bize düşen ne varsa yapmalıyız. Onlar da tıpkı biz gibi her şeyin en güzelini hak ediyorlar. Biz hangi haklara hangi kolaylıklara sahipsek onlar daha fazlasını hak ediyorlar.

Dünya Engelliler günü kutlu olsun.
Biz de engelli olmadan, elimizi taşın altına koyalım. Engelli tüm kardeşlerimize, büyüklerimize, yaşıtlarımıza, destek ve yardımcı olalım.


AZİMLERİNDEN DOLAYI,YAŞAMA SEVİNCİNİ HİÇ YİTİRMEMİŞ OLDUKLARI İÇİN,
KENDİ ENGELLERİNİ KENDİLERİ KALDIRIP ÇALIŞTILARI,ÜRETTİKLERİ İÇİN, BAŞARDIKLARI İÇİN TÜM ENGELSİZ YÜREKLERİ KUTLUYORUM.NİCE UZUN SAĞLIKLI MUTLU BAŞARILI YILLAR DİLİYORUM.

Yazan: Siyah Kelebek

6 yorum:

mutfakcini dedi ki...

Evden dışarı çıkamayıp,eğitim alabilmeleri için daha çok çaba sarfedilir inşallah.Bir gün değil,her gün çabalamayı amaç edinmek olması gereken.Bizim de yaşamımız bir noktada değişebilir.Bu şekilde düşünüp, engelli insanlarımızı topluma kazandırmalıyız.Birazcık empati..Teşekkürler canım paylaşım için.Çok güzeldi.Sevgiler..

Sihirlitorba dedi ki...

ne güzel bir yazı...teşekkür ederiz...inşaallah hep birlikte nice engelsiz günler görürüz...

nehircce dedi ki...

Çok güzel yazmışsın yüreğine sağlık aynen katılıyorum..Ve onlara özürlü diye seslenen insanların kendi özürlerini fark etmelerini çok istiyorum...

nehircce dedi ki...

Çok güzel yazmışsın yüreğine sağlık aynen katılıyorum..Ve onlara özürlü diye seslenen insanların kendi özürlerini fark etmelerini çok istiyorum...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Güzel bir paylaşımdı kutluyyorum sizi. Ben bir kaç şeye öyle kızgındım kafayı takmıştım ki atlamışım bu özel günü.

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Tüm değerli yorum yazan arkadaşlarım. Hepinize sonsuz teşekkürler. sevgilerimi sunuyorum.