her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



25.08.2010

‎1 Okul 170 Öğrenci İçin El Ele Kampanyasına desteklerinizi bekliyoruz...

‎1 Okul 170 Öğrenci İçin El Ele Kampanyasına desteklerinizi bekliyoruz...

Onlar bizden okul çantası istiyorlar. Çizgili ve kareli defterler. Kırmızı ve kurşun kalem. Kalemkutusu. Düş dünyalarını resimlemek için renk renk boyalar istiyorlar. Bu sese kulak verin, bir milyonkalem kampanyasına siz de destekte bulunun. Bloglarınızda banner ve kampanya linklerimizi vererek katkıda bulunun.


Göndermek istediğiniz kalem, defter, silgi, boya kalemi, kalem kutusu vb. hediyelerinizi:


Çınarcık İlköğretim Okulu
Halit Kılıç (Okul Müdür Yardımcısı)
Hasan Baba Yolu - Çınarcık - Yalova

Nakdi yardımlar için:
Yalova / Çınarcık Ziraat Bankası
Çınarcık ilköğretim okulu
Okul aile birliği hesabı
560-9858-5002


adresine yollayabilirsiniz. Gönderilerinizi takip edebilmemiz için, lütfen birmilyonkalem@gmail.com adresine e-posta ile bilgi veriniz. Lütfen gönderilerinizin üzerine "Birmilyonkalem Umut Çiçekleri Okulda" kampanyası notunu eklemeyi unutmayınız. Çocuk gülücüklerinde yer bulmak umuduyla.


1MK
1milyonkalem sitesi editörleri adına
Erkan BAL & A. Şebnem SOYSAL
Site Admini Genel Koordinatör

Not: Gönderiler direkt okul müdürlüğüne yapılmalıdır. Bir milyonkalem sitesi bütün kampanyalarında olduğu gibi asla yardımları kendisi kabul etmez. Bu konuda okul müdürlüğü dışında herhangi bir yere gönderimde bulunmayınız

3 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Siyah kelebek kardeşim hoş büyük oğluma narkozun etkisiyle azda olsa bir kaç bir şeyler hazırlamasını söyledim ama taburcu olur olmaz ilk işim yavrulara destek olmak olacak.
Sizi ve diğer kardeşlerimi bu davranışınızdan dolayı can-ı gönülden kutluyorum.
Başarılarınız daim olsun.
Sevgi ve saygılarımla

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Haykırış abi hayırdır yine ne narkozu allah allah geçmiş olsun ve çok teşekkür ederim duyarlı davranışınız için.

Alp dedi ki...

Arkadaşım gene güzel işlere imza atıyor..:))) önce meraba demem lazım dı değilmi?..:)))
Hemen verdiğin URL yi ziyaret edecegim.Yeni boluma ilk sizi ekliyorum..
Hayırlı geceler diliyorum.