her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



13.09.2010

Şimdi skunet ve saygı zamanıdır.


Ne kadar adaletçi bir ülkeymişiz de benim haberim yokmuş. Aylardır sürekli herkez şu lanet olası referandum yüzünden birbirini kırıyor. Kimsenin kimseye demediği kalmadı. Cahil olduk, fakir fukara garip guraba olduk. Hırsız, namussuz olduk. Belden aşşağı vurmaya ne kadar meraklı bir milletiz biz hayretler içindeyim.

Hazımsız olmaya gerek yok arkadaşlar. Önümüze bir paket sunulmuş bu paket açılmış ve çoğunluk ne dediyse o olmuştur. Artık olan olmuştur. Şimdi susup olanları izleyeceğiz. Artık birkere herkez birbirine aptal muamelesi yapmayı bırakacak. Sen evet dedin yuhhhhhhhhhhhh sen hayır dedin yuhhhhhhhhhhhhh vatan haini terörist demekten vazgeçeceğiz.

Sen evet dedin. Atatürkçü değilsin şeriatçısın yakıştırmalarından vazgeçeceğiz.

Sen hayır dedin. Dinsiz imansızsın. nankörsün demekten vazgeçeceğiz.

Hepimiz bu ülkenin vatandaşıyız. görevlerimizi yaptık. Oylarımızı kullandık. Sonuç ne çıkarsa çıksın ben inanıyorum ki insanların abarttığı gibi kötü olmayacak. Ben bu sabahtan itibaren inanıyorum ki, bizi daha iyi günler bekliyor. Ben bu ülkenin bir insanıysam buna inanmak zorundayım. Yoksa yaşayamam. eğer iyi düşünmessem bu ülkeden soğurum. Bu bayraktan soğurum. Eğer inanmassam bu vatana sahip çıkamam. Daha iyi bir vatandaş olabilmek için çaba gösteremem.

Şuanda ki yönetimi çok beğenmesemde, kötünün iyisi olduğuna inanıyorum. Ve bu referandumla kendi yerlerini sağlamlaştırdıklarına da inanıyorum ama hiç kimse baki değildir. Herkez gidecek. Zaman gelecek belki bu ülkenin başına sen geleceksin. Belki senin bir yakının gelecek.

Sen inanırsan bu ülkeye hiç bir kimse zarar veremeyecek. Ne olur biraz skunet biraz saygı. Sinirlerimize hakim olma zamanıdır şimdi, skunet ve saygı zamandır.

Ben şimdi biraz susmayı deneyeceğim.

İYİ HAFTALAR TÜRKİYE, 13 EYLÜL'ÜMÜZ KUTLU OLSUN.

9 yorum:

Elvin İLAYDA dedi ki...

söylediğin sözlerde haklısın katılıyorum ama susmak bişeylerin çözüm yolunda çare olacakmı sence gerçekten?

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun...

umutluyum ben.

memleketin evetçileri aptal hayırcılarının akıllı oldukları görüşüne karşıyım...

kendi kararını "kimseye bağımlı olmaksızın" veren insanlar akıllıdır ;)

evet sadece biraz sukunet gelsin..

elif-kayra dedi ki...

dediğin gibi olur inşallah, iyi düşünmek sorundayız kötülük düşürsek onu çağırırız, iyi şeyler güzellikler dileyelim ki öyle olsun. hepimiz için hayırlısı olsun

Adsız dedi ki...

Yazınıza tamamen katılıyorum..
Sadece bu oylama bizlere ve ülkemize hayırlı olmasını temenni ediyorum....
Harika bir hafta diliyorum,

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Elvin lara: Susmaktan kastım. Saygı duyup izleyeceğiz olanları. Bağırıp çağırmanın bir faydası yoktur bu saaten sonra.

KYBELE F: İnsanın kendi kararı önemlidir. Ama şunu düşün. Parti liderleri aylardır il il gezip anlattılar. bizde düşündük hangisinin fikri bize yakınsa öyle karar verdik. Öenmli bir şeye karar vermeden önce bazı kişilere danışırız yanlış yapmamak adına. Kendi mantığımıza hangi yaklaşım uuyyorsa karar vermeye çalışırız olay bundan ibaredettir.

Kimse kimseyi kendi verdiği karardan dolayı yargılayamaz ve aşşağılayamaz öyle değil mi?

Bende umutluyum. aynen dediğin gibi hayırlı uğurlu olsun :)

Elif kayra: İnşallah canım umudun bittiği yerde esaret başlar. Esir olamyalım umut bizle olsun.
SEvgiler.

Alp Onaran : Çok teşekkür ediyorum temmmenilerinize amin diyorum.

LoLLa dedi ki...

yapamiorum :(
susmam lazim biliorum saygi gostermem lazim biliorum ama olmuyo :((((

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

LoLLa : bunu bilmek bile bir erdemdir canım üzülme hayırlısı olacağına inanmamız lazım.

Newbahar dedi ki...

Bende bıktım, yoruldum ve tiksindim açıkçası bu evet hayır atışmasından.

Hepimiz gerildik, bölündük. Bakıcaz ve görecez bakalım neler olacak.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Bende çok rahatsız oldum evetçilerin hayırcıların birbirlerini tu kaka ilan etmelerinden.
Ecevit demirel zamanıda böyleydi, sağdı soldu ne halde gelmiştik ya.

Haklısın bencede biraz susup takip edelim, birileri utanacak ama kim merak ediyorum.