her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



5.11.2009

Altına İmzamı attım..Bin kez olsun yine gözüm kapalı atarım..



Benim naciz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır."
M.Kemal Atatürk

Ülkemizin birlik ve beraberliğini korumak, kardeşlik duygularını pekiştirmek adına Atamızın ölüm yıldönümü olan 10 Kasım'da Anıtkabir'de ulu öndere sunulmak üzere Birmilyonkalem.com (1MK) sitesi imza kampanyası başlattı.

Atamızın veciz sözlerinden "Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır." sözünün altına imzamızı atıyoruz.Sizde bu kampanyada yer almak istiyorsanız rotanız:
ALTINA İMZAMI ATARIM

Ben imzamı attım..Bin kere olsun yine gözüm kapalı atarım Atam'ın her sözüne imzamı..

Sizde imzanızı atın..Atamız'ı 10 Kazım Ölüm yıldönümün de imzalarımızla analım..

1 yorum:

nehircce dedi ki...

Canım ne güzel bir paylaşım sağolasın hemen atıyorummm sevgiler...