her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



23.11.2009

Müge anlı'nın sorumsuz haberi.

Dün gece Okan Bayülgen’in programını izledim..Pek sevmem kendisini ama dün gece gerçekten çok güzel bir yayındı aynı zamanda duyarlı bir yapımdı...Medya arkası diye bir bölüm hazırlamış..Gündüz ve sabah kuşağı programlarını da göndermeler yapmış.Haksızda değil hani..Televizyon dünyası o kadar kirlendi ki artık ciddi anlamda keyif alacağımız programlar çok azaldı..izlediklerimiz de artık bozulmaya başladı..Müge Anlının sabah kuşağın da yaptığı programı bende zaman, zaman izliyorum..Kayıplar bulunuyor,katiller yakalanıyor..Fakat Okan Bayülgen’in dün gece ki eleştirisi gerçekten de çok haklıydı..

Müge Anlı programında kayıp olan bir kadın'ı arıyordu..Kızı ve yakınları da stüdyodaydı kayıp olan kadın'ın..Son dakika haberi ile kayıp olan kadın'ın bulunduğunu açıkladı Müge anlı..Kayıp olan kadın'ın kızı ve yakınları önce çok sevindiler..Fakat fazla geçmeden bir korku filmi sahnesinde buldular kendilerini hemde, canlı yayında hemde,sabah sabah saatlerinde ..Hemde, çocukların ve gençlerin televizyon izlediği bir saatte.
Kayıp olan kadın bulunmuştu.Bu güzel haberdi. Ama kötü haber fazla geçmeden geldi. Kayıp olan kadın ölü olarak bulundu. Tamam buda normal diyelim.Kayıp olan kadın boğazı kesilerek,kolları bacakları parçalar haline getirilerek çöp poşetine konularak,fazlaca poşetler halinde küçük,küçük çukurlara doldurularak gömülmüş.Günlerce kayıp olan bu kadının bulunma hikayesi sabah saatlerinde bir korku filmi gibi kızına ve bütün yakınlarına canlı yayın da tüm çıplaklığıyla ve sorumsuzca Sunucu Müge Anlı tarafından açıklandı.
Kayıp olan kadının kızı ise bu acı haberi,Annesi’nin hunharca öldürülüş hikayesini gözyaşları ve büyük bir kriz hali ile dinledi.Sabahın bu kör vaktinde böyle cani bir cinayet nasıl bu kadar soğuk kanlılık la açıklanır hiç aklım almadı.İşinde ve mesleğinde bu kadar başarılı olan bir sunucu bu olayı nasıl bu şekilde açıklar.programcılık bu mu? Gerçekten çok şaşırdım.Umarım bu program ve sunucu için Rtük tarafından bir cezai işlem uygulanır.Olacak iş değildi çünkü.Sabah saatlerin de ve çocukların da,gençlerin de televizyon başında olduğu bir saatte olmaması yapılmaması gereken bir açıklama ve gaftı..

En başta da dediğim gibi Televizyon dünyası hepimiz için büyük bir tehlike haline geldi.İnternet dünyasından daha tehlike olmaya başladı televizyon dünyası.Diziler hep aynı formatta.Bir kanalda izlediğimiz bir program veya dizi’nin aynı formatı başka oyuncularla ve farklı katılımcılarla başka kanallar da sunuluyor. Faydasız ne varsa hepsi TV dünyasında.
İşte dün gece izlediğim diğer bölümlerinden ise oldukça keyif aldığım Okan Bayülgen’in programı Disko Kralı bana bu yazıyı yazmama sebeb oldu.Müge Anlının programıyla ilgili eleştirisi çok haklıydı.Ben de bunu blog da paylaşmak istedim.Hepimiz duyarlı olup gereksiz hiçbir programı izlemeyelim.ve çocuklarımızı da izlettirmeyelim..
Sevgi, ve Saygılarımla.


Yazan: Siyah Kelebek.

4 yorum:

mutfakcini dedi ki...

Off sorma,onlarla birlikte ben de şoka girdim.Ağlamaktan helak oldum.Müge de çok sağlıklı olamıyo ,kaybediyo kendini olaylar karşısında.Ama sorumlusu o programın,olmak zorunda.Sevgiler canım.

Rengarenk Dünya dedi ki...

Evet ben de Disko Kralında gördüm,korkunçtu,inanamadım.Rezil bir duygu istismarı.

Okan bu sezon iyi gidiyor,daha ılımlı,daha sempatik.Baba olmasıyla alakalı olabilir:)

Adsız dedi ki...

Очень этого хочется, но все непросто.

Adsız dedi ki...

milletin acısından rant saglıyan biri