her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



30.11.2009

GİDİYORUM..


Gözden uzaklaşıyorum dün'üm.
Gönlünden ırak olmadan gidiyorum.
Yarını düşün diye ve,Hiç bir zaman yarım kalma diye gidiyorum..
***************************************************
Gidiyorum..
Saçımda ki örgüyü bozmadan.
Yüzümde ki çocuğu atmadan.
Avucumda ki terini silmeden gidiyorum.
Gidiyorum. Kör düğümüm.
İçin rahat olsun.
Yatığımda saç telimi bıraktım.
Bardağın da dudak izimi.
Ayana da bakışlarımı bıraktım.
Gidiyorum..

Gidiyorum çaresizliğim.
Beni unutma diye gidiyorum.
Hep aklında kalmak için.
Beni sonsuza kadar sev diye gidiyorum..
Yazan: Siyah Kelebek

1 yorum:

mutfakcini dedi ki...

Canımmmm yorumunu görüp geldim.Mail yollamaya çalıştım hata veriyo.Çok geçmiş olsun eşine.Çok çok üzüldümm :((( Müsait olduğunda mail atarmısın bana ? ankapurple@gmail.com Çok üzüldüm çokkk..