her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



9.06.2010

YALNIZLIĞIMA SEVİNİYORUM.


Bazen yapacak bir şeyim olmadığı için seviniyorum. Hatta yanımda kimse olmadığı zamanlarda yalnızlığıma bile seviniyorum. Bazen boş boş bakıp düşündüğüme şükür ediyorum. Çünkü o anlarda vefamı yitirmediğime inanıyorum.
Aklıma gelenleri andığıma eski günleri sakin hüzünlü bir şarkıyla anmak hatta bir kaç damla yaş akıttığıma hamd ediyorum.
Yapacak bir çok şeyim olsaydı, eğer etrafım adım atacak kadar dolu olsaydı ne yapardım...
Belki hatırlamaya fırsat olmazdı eski aşkları, çocukluk yıllarını. Keşke diyebilmeye zaman olmazdı belki.
Ağlamaya, susmaya, hatırlamaya, vefa'ya zaman kalmazdı. Dünyanın boş işleriyle aldatmaktansa kendimi, yüreğim yeşerene kadar ağlamak, tanıdık ama eski yüzlerle selamlaşmak yalnızlığın en kuytu köşesinde doya doya vefayı yaşamak belkide şu aralar en sevdiğim...Yazacak çok şey var belki ama becerebilseydim ne alâ...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

evet cok güzel yazmissin her seyin bi degeri anlami var umarim kiymetini bilenlerden oluruz

Neşetuana dedi ki...

şükretmek en güzeli, Ne de güzel yazmışsınız..

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Sevda: Teşekkür ederim çok doğru inşallahh anlamlı ve güzel şeylerin kıymetini bilenlerden oluruz.

Neşetuana: Teşekkür ederim sizlere hitap etmek güzel :)

Adsız dedi ki...

Merhabalar Efendim,

Her ne kadar "Yalnızlık Allah'a Mahsus" diye bir veciz söz söylense de, geçici de olsa, yalnız kalmayı ben de çok severim.

Kendi kendimle daha barışık kalıp en iyi hesaplaştığım zamandır yalnızlık

Bu güzel paylaşımın için kalemine ve yüreğine sağlık ve mutluluklar dilerim efendim.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

ilhan dedi ki...

Hızlı yaşarken nasıl da unutuyor insan değil mi. O gün yeni olan ertesi gün eski oluyor. Onun için ne kalmış eski dostluklar, eski aşklar. İnsanın en aşağılık huyu bence kolayca unutabilmesidir, hatırlamadığı bir şeyse var olmamıştır bile.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Vefa bambaşka birşeydir kardeşim, çok güzel, ve çok insani birşeydir.
Kaldı ki hayvanlarda bile vefa var öyle değilmi?

Bazen yanlız kalmak güzel gerçekten..ben alışığım mesela, kendimleyken, kendimle kalmıyorum aslında, hayallerim, veya yaşamışlıklarımla oluyorum, kah acı, kah tatlı..

Yanlız kalmak neyse ama insan kalmak çok önemli..nice insanlar ne zaaflar, ne boş şeylerle haşırneşirler.. Hayatı oyun içinde anlamsız yaşamaktansa, az ama öz yaşamak daha önemli ve kıymetli.

Sana haksızlık yapanlar değil, Hep vefalı insanlar, seni anlayan, değerini anlayan, yanında kötü günde de olan insanlar olsun etrafında..

mutfakcini dedi ki...

Geçmişle,hatırlamak istediklerimle bluşup özlem gidermeyi seviyorum ben de..Yalnızlığımı seviyorum bu yüzden,ihtiyaç duymam bu yüzden.Harika olmuş kelebeğim.Yüreğine sağlık.sevgiler en kocamanından sana..

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Yazmayı çok güzel beceriyorsun bence :)
Bloguma uğrarsan sevinirim,bir ödülün var :)
Sevgiler

mutfakcini dedi ki...

Hayırlı Kandiller canım.Allah kabul edilcek dualar nasip etsin.sevgilerimle öpüyorum.