her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



13.10.2009

SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM..




13 Ekim 2009 Salı

Buralardayım..Bakıyorum, hepinizi izliyorum..Sizinle hayatıma bir şey daha katıyorum..Hergün bir renk,yeni bir ışık katıyorum hayatıma..Yazılarınızı okurken,Hayallerime biraz daha yaklaşıyorum..

Binlerce fikir katıyor kelimeleriniz,sözleriniz,ifadeleriniz hayalimde oluşan hikayeme..

Yazdığınız yazılarınız,paylaştığınız resimlerinizle bütünleşiyor..

Kiminizin sıradışı yazılarına imreniyorum...
Kiminizin evine misafir oluyorum...
Kiminizin çocuğunun büyümesine şahitlik ediyorum..

Bazende ''Ne yemek yapsam bu gün acaba?'' sorusuna cevap buluyorum harika yemek tariflerinizle..

Kimi zaman Türkiye'nin İçinde bulunduğu olayları ibret alarak okuyorum...

Kimi zaman ise esprilerle süslediğiniz yazılarınız gülümsememe neden oluyor..

Engin bilgi ve fikirlerle,''Akıl akıl dan üstündündür'' sözüne bir kez daha katılıyorum..

Zenginlik buymuş meğerse..Değişik kültür ve İnsanlar tanımakmış..Doğru birşey yapmanın keyfine varmakmış zenginlik..
En yalnız olduğunuz zamanlarda Ruhunuzun kalabalıklara karışmasıymış zenginlik..

Bir bardak çayı,Görünmez dostlarla karşılıklı içebilmekmiş zenginlik..

Oturduğum koltuktan kalkerken;
''Bu gün yine bir yazı paylaştım..Bir fikir aldım,yeni bir şey daha öğrendim, 1 yorum daha aldım ''demenin mutluluğuna varmakmış zenginlik..

Buraya gelmekle doğdu yeniden benliğim..
Paylaşmakla büyüyor geleceğe dair hayallerim..
Ve...Her gün yeni bir hikaye'ye,hayallerimi oluşturacak yeni bir sahneye,yepyeni öyküleri doğurmaya gebe şu aciz duygularım..

Belki ilk kez burada duyuracağım sizlere ''Çıktı işte KİTABIM..''

Burada bulunmakla çok iyi birşey yapıyorum..
Sizlerle bilgilenip,sizlerle yoğruluyorum..
Kimi zaman eleştirilerle,kimi zaman alkışlarla olgunlaşıyorum...

Hepiniz gibi bir yazar ruhu taşıyorum..
Burası bana bir okul gibi sürekli öğreniyorum..
En iyisini yapmak için kendimle yarışıyorum..
Ve.. Bunu galiba başarıyorum..
Kendime ve hayallerime güveniyorum..
Kenidimi yarı yolda bırakmayacağıma dair söz veriyorum..

Hepinize sesleniyorumm..!!!
Sizleri ÇOOOKKKK SEVİYORUM...

16 yorum:

Pabuc dedi ki...

Biz de seni seviyoruz...sevgiler her daim karşılıklı olur inş

Zeugma dedi ki...

Çok içten ve açıksözlüsün biliyor musun?
İçinde ne varsa dışında..
Hiç çekinmeden olduğu gibi sıralıyorsun ne düşünüyorsan ve hissettiklerin neyse..
Çok mütevazısın..
Bizleri çok seviyorsun demek..
Ama benimki sevgiden de öte..Bayılıyorum sana..Harika bir kelebeksin sen..
Yazmaya ve paylaşmaya devam et canım.. Yazdığın o hisler hepimizde var.Blog yazmak çok güzel bir uğraş gerçekten de..
Çıkaracağın kitap için hayırlı uğurlu olsun diyorum..
Sevgilerimle..

Sensiz Olmuyor dedi ki...

kitabın mı çıktı, hayırlı olsun :)
kitabın adını yazsaydın da bulabilsek okuma imkanımız olsa, harika olduğuna şimdiden eminim :)

Adsız dedi ki...

bizde seni seviyoruz canımcım..

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

d.v.p: çok teşekkürler canım bu güzel dileğine bende amin diyorum..

zeuğma: canımsın sen yaaa :)) sende benden aşşağı değilsin..senin şekerliğin bana mı bulaştı nee..?? hisler karşılıklıdır sakın unutma.. İnşallah bir gün çıkaracağım o çok istediğim kitabı ve size burdan duyuracağım.. sevgiler..

osman tuncay: hehüz değil ama bir gün mutlaka o kitap çıkacak.. emin ol.. sevgiler..

emine albayrak: biliyorum ve bunu taaaa içimde hissediyorum..Bu yazıyıda sizlere hitaf ediyorumm sevgiler.

Unknown dedi ki...

sevgi her daim yanında olsun (:

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

sevgi her daim yanında olsun (:
başka hesap ile yazmışım ama olsun
2 kere tşk ederim bende (:

NoEngel dedi ki...

Merhabalar,
Bizlerde sizi çok seviyoruz.Umarım o kitap yazma konusunda ki hedefınize ulaşırsınız.Bunun için gerekli bilgiye,birikime sahip olduğunuzu düşünüyorum.Bu güzel düşüncelerinizi bizimle paylaşığınız için teşekkürler.Sevgiyle kalın...

nehircce dedi ki...

Ne sıcacık bir yazı yine aman yarabbim :)) iyi ki varsın iyi ki sen beni buldun ben de seni :) hep yaz paylaş sevgiler canım..

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

ferdi: hoşgeldin ferdi çok teşekkürler..

NoEngel: İnşallah dediğim gibi kıitap yazma hayalime kavuşabilirim..Bunun için araştırmalarım devam ediyor..Umarım hepimizi hayallerimize kavuşuruz..çok teşekkürler canım saol..

Nehircee:ayy canım benim ne güzel bir yorum bu byle.. ne sıcak, ne samimi..Demekki ben bu yazıyı boşuna yazmadım sevginiz bana yansıdı ve işte böyle bir yazı çıktı.. öpüyorum kocaman sevgiler..

Güneşin oğlu: Başka hesap derken nedemek istedin anlamadım :)) ama yorumuna bende çok tşk ederim..

Kıbrıs Mağduru dedi ki...

Merhabalar;
Canım senden bir ricam olacak GAP GÖRME ENGELLİLER İ.Ö.O YARDIM ETKİNLİĞİ ( Gaziantep görme engelliler) Düzneliyoruz forumda blogumda yer verdim eğer sende yer verirsen çok mutlu olurum. Ayrıntı için bloguma bakabilirsin :)

Adsız dedi ki...

bende senı cok sevıyorum, blog arkadaşım .

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

yürekten söylüyorum

bizde seni seviyoruz.. sevgi kelebegi..

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

evcimen: tamam canım nedemek bende bloğumda desteklerim.. sevgiler..

dolunay: teşekkür ederim hayatım..:)

Kupa kızı:Yürakten söylediğine çok inanıyorum ve çok teşekkür ediyorum..

Dalgaları Aşmak dedi ki...

kitabınız için kutluyorum sizi.hayırlı uğurlu olsun.yazabilmek çok güzel bir eylem.pek beceremediğim için imrenmiyor değilim :)o yüzden sözcüklere renk vermeyi deniyor ve resim yapıyorum :)

sevgiyle...

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

dalgaları aşmak: Evet yazmaya başladım.. Yavş yavaş bişeyle çıkmaya başadı..Bu konuda kararlıyım..Ne kadar sürecek bilmem ama eninde sonun da bir kitap çıkaracm..bu arada bende seni kutluyorum.. Resim yapmak bir sanattır..Herkez yazabilir ama resim yapamz..ELine sağlık başarılar diliyorum..