her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



4.10.2009

NEDEN SİYAH? NEDEN KELEBEK?, PEKİ NEDEN SİYAH KELEBEK??


04 Ekim 2009 Pazar

Aranızda neden Siyah Kelebek diye soranlarınız vardır diye biraz açmak istedim Siyah kelebeği..
Aslın da bu bloğu çok bilinçli açmadım tesadüfen karşıma çıktı blogger..Paylaşmaya ilk defa msn spaces ile başladım..İlk başlarda alıntı yazılar, şiirler ve beğendiğim resimler paylaşmaya başladım..
çocukluk,ergenlik ve daha deli çağlarım da,şiirler yazardım..Küçük günlüklerde tutardım ama,zamanla sahip çıkamadım onlara ne oldular bilmiyorum..Bazılarını da melankolik zamanlarımda yaktım yırttım ne alan söyleyim..

Benim internet dünyasıyla Tanışmam da tam bir yıl oldu ondan öncesi yoktu.. Ne zaman evime külüstür bir bilgisayar geldi ve internet bağlandı işte o zaman attım kendimi bu internet dünyasına..
Yani daha çok yeni sayılırım..Herkez yazarken,ve o kadar da güzel yazarken ve bende çok eskilerde yazmışken neden şimdide yazmayım dedim.. yazabilirim dedim içimden bende yazabilirim..Ve başladım yazmaya başladım msn spaceste paylaşmaya..

İnternette,şiir,edebiyat,serbest yazı ve denemeler ile ilgili araştırmalar yaparken tanıştım bloggerle kayıt olmak istedim ve bloguma bir isim vermem gerekiyordu..İnsan düşünüyor tabi nasıl bir isim koysam bloguma diye..Benimle özleşleşen bir isim olsun istedim..Kendimi düşündüm biraz..Ve aklıma 'siyah' geldi..Siyah rengini çok severim ve hatta en çok sevdiğim renktir siyah..Hemen hemen giydiğim tüm kıyafetlerin bir tanesi siyahtır..makyaj olarak ta hep siyah göz kalemini tercih ederim..Hani tabiri caisse,göz kalemi sürmeden bakkala dahi çıkmam..Siyah renk asildir..Kapatıcıdır,örtücüdür..olgundur..Aslına bakarsanız benim ten rengimde biraz siyahtır.. koyu esmer denilecek tendedir rengim..Yani siyahi bir kadınım..

Siyah hüzündür,Siyah acıyı,kötülükleri,sevilmeyen ne varsa kapatır ve hep içine atar.. o yüzden siyahtır..
Hani dün ki yazdığım şiirde de söyler ya
''tüm renkleri savurur gökyüzüne yine siyah kalır geriye''..

Kelebekler de Siyah renk kadar hüzün verir bana..kısacık yaşarlar bu hayatta ve etkileri büyük olur sevilir ve asla unutlumaz kelebekler..Her insan biraz kelebektir.. Bizde 3 günlük yaşarız bu hayatı uzun yaşadığımızı sanırız ama , aslında geriye baktığımzda dün gibi gelir herşey bize.. ''İnsan olarak gelmeseydiniz ne olarak gelmek isterdiniz bu dünyaya'' ? diye sorsalardı bana ben kelebek olarak gelmek isterdim bu dünyaya..çünkü en masum en sevilesi,en zararsız,en narin en ince yapılı en güzel varlıktır kelebekler..

Biraz geçmişe döndüm ve aslında çok renkli,sevimli,cıvıl cıvıl neşeli bir kelebek değildim.. Biraz sıkıntılı, zor,hatta mücadeleli bir geçmişe sahip olduğumu görünce..Ve benim rengim de siyah ise ve ben bir kelebeksem olsam olsam ancak Siyah bir kelebek olurum diye düşündüm ve bloguma siyah kelebek adını koydum..İşte blogumun doğuş hikayesi budur..

İşte bu yüzden Siyah,işte bu yüzden Kelebek,ve işte bu yüzden SİYAH KELEBEK..

Sevgiler ,Selamlar hepinize..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım iyiki seni tanımışım ve iyiki yazmaya tekrar karar vermişsin..Ben seni okurken keyif alıyorum bunu söylemeden geçmek istemedim...
Daha nice paylaşımlara..
Sevgilerimle...

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

emine albayak: çok teşekkür ediyorum.. bende seni okumayı seviyorum.. iyiki buradyız ve beraberiz sevgiler..:)

haykırış dedi ki...

Dün,
Siyah bir kelebeği sınadım gözlerinde.
Ölüsü düşmedi ben kadar,
Aksine, asi direnci
Asil bir uçuşa gebeydi...

Sağlıklı ve mutlu bir yaşamda daha çok gelip okumamız dileğiyle. İyi ki varsınız..
Sevgi ve saygıyla

Adsız dedi ki...

demek sıyahın , demek kelebegın hıkayesi buymus canım.

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

haykırış: çok teşekkürler bu güzel şiir için yorumlarınız beni mutlu ediyor efendim saygı ve hürmet bizden sevgi ile kalın

dolunay: evet arkadaşım tamamiyle hikayemiz budur..

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

herkesin bi rengi oldugunu düsünürüm hep. Burclar gibi renk uyumuda vardır insanlarda. Sen siyahlardansın ben Mavilerden..

sevgiyle kal kelebekim..

Çınar dedi ki...

Bu kelebeği, hem de siyah kelebeği,ziyaret edip tanıdığıma çok sevindim.

Sevgiler

mutfakcini dedi ki...

Bazen siyah huzurdur benim için.Dinlendirir.Kelebek de hüzün verir bana.Kısacık ömrü,narinliğiyle,güzelliğiyle..İkisi birleşince yani siyah kelebek olunca,duru bir güzellik olmuş.güzel olmuş :)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

kupa kızı: evet canım aynen öyle her insan bir renkl ile özleşir bende siyahla özleştim kelebkle ile de bütünleştim..sevgiler. :)

çınar: çok memnun oldum iyiki geldin bende seni burda görmekten çok meutlu oldum sevgiler..

ebruli: çok güzel anlattın.. dediklerine tamamen katılıyor ve yorumun için çokk teşekkür ediyorum ziyaretinle ebruli renkler kattın bloğuma çok teşekkürler sevgiler..