her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



20.10.2009

İŞTE BİZ..!

20 Ekim 2009 Salı


Mırıldanmaya korktuğumuz bir şarkıyızdır bazen..
Bazen de okunmaya kıyılamayan bir şiir dizeleriyiz..
Belki de,heyecanımızın tavan yaptığı bir Roman'ın son sayfasında buluruz benliğimizi..
Bir gazete'nin, 3. sayfa haberi gibi hırçın, ihtiraslı, korkunç hikayesiyizdir belkide..
Minik çocukların uyku saatin de okunan,en güzel masalların Pamuk prenses'i oluruz..
Beyaz bir ayakkabı altına ismi yazılan hayalini kurduğumuz beyaz gelinkli meleğizdir..

Bazen, tası tarağı,bardağı tabağı havalarda uçuşturan sinirli bir hizmetçiyizdir evimizde..
Hep sevilmek isteyen yumuşak bir çift kolun arasın da uyumak isteyen bir kedi oluruz bazen..

Belli bir rengimiz yoktur..Giydiğimiz elbise'nin rengini alır bazende giydiğimiz o elbiseye can veririz.
Sığınacak en sakin liman,bazen kaçılacak kadar tehlikeli olabiliriz..

Sesizlik bzim işimiz değil.Tek bir bakışla haykıra biliriz..
Yeniyiz yepyeniyiz..
Her gün doğan güneşiz..
En sağnak yağışlarda bile Bulutların arkasın dan sızıp ışık veririz..
Gelen gelir hoşgeldin deriz..
Giden gider,eyvallah der,Arkasından bir tas su dökmeyi de biliriz..

Biz dim dik ayaktayız..

İŞTE BİZ KADINIZ..

23 yorum:

EBRULİ dedi ki...

hiii harikaaa.Ne güzel anlatmışsın bizi.Yüreğine sağlık canım.Gerçi ben hiç tabak bardak uçuşturmadım havada :) tek hayalim bu :) ama sonra ben temizlliicem die sinirime hakim oluyorum :)

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Yazı güzel ama hanımlar pek karışık ya.:)

devenin_bale_papucu dedi ki...

önce yüreğine sonra eline sağlık güzel insan...

siyah kelebek dedi ki...

ebruli: bir gün onun da yapar bir güzel rahatlarsın valla arada iyi oluyo sonuçta yine biz değilmiyiz herşeyi yapan kırıp temizlerizde :)

onuncu köyün adamı: valla sizin kadar değil Bak onuncu köyün adamı olmuşsun araki bulasın.. :))

D.v.p: canım çok teşekkürler..

Dalgaları Aşmak dedi ki...

bu kadar işte :)kadın olmak bir ayrıcalık bence..

bu arada, onuncu köyün adamı,kadınlar genellenemez çünkü hiçbir kadın birbirine benzemez :))

nehircce dedi ki...

Çok beğendim canım,yüreğine sağlık..Bugun yazmamış İpek nerelerde ki diyordum yazını gördüm :) sevgiler..

nehircce dedi ki...

Çok beğendim canım,yüreğine sağlık..Bugun yazmamış İpek nerelerde ki diyordum yazını gördüm :) sevgiler..

siyah kelebek dedi ki...

dalgaları aşmak: Evet hiç bir kadın birbirine benzemez tek bir benzerlik vardır o da KADIN OLMAK
yorumun için çok teşekkürler..

nehircce: Canım aslında buralardayım elimdeki projeye kaptırdım kendimi bu ara.. Buraya zaman ayıramadım.. İnce düşüncenden dolayı teşekkürler sevgiler..

Dolunay dedi ki...

BENCE COK GUZEL , YUREGINE SAGLIK CANIM.

siyah kelebek dedi ki...

Teşekkür ederim dolunayım :)

NoEngel dedi ki...

Merhabalar,
Kadınları anlatmak istense bu kadar güzel anlatılır.Evet kadınlar saygıyı hak eden,fedakar,sorumlu,olmazsa olmazlarımızdan olan en değerli varlıklarımızdandır. Kadınları bu güzel anlatımından dolayı yüreğine sağlık diyorum arkadaşım.Sevgiyle ve sağlıcakla kalın.

EBRULİ dedi ki...

Eskidi zaten bardaklar ya,yenisine bakarım hem Ikea'dan :) Yere fırlatiim di mi,yoksa duvara mı :)) Sinirli bi kadın olimm,yeterrrr diip fırlatiim.ay heyecanlı yaa :))İyiki kadınım yaa ohhhh :)

siyah kelebek dedi ki...

NoEngel: Kadınlara gösterdiğim bu sygıdan dolayı çok teşekkürler sen çok ince bir insansın..Herkez senin kadar kadınları iyi tanıyabilse iyi akşamar arkadaşım..

Ebrulii: ahahaha :)) kızz evde bardak kalmaz durr napıyosun.. öldüm gülmekten.. ayy canın saolsun at valla hep erkekler mi kıracak yahuu bak kadınlar nasıl parçalıyomuş göstrelim dimi kıııı :)))

Duvara atma bardağı cam kırıkları suratına gelir maazallah sen yere at ayağınada terlik giy akıllı olmak lazım kaş yapalım derken göz çıkarmayalım hee :)

içimdeki yolculuk dedi ki...

ne kadar güzel anlatmışsın ne çok kimliğe bürünüyoruz değilmi kah şevkatli bir anne ,kah arkadaş kah sırdaş...
farklı cephelerden baksakta renklerimiz farklı olsada tek bir şey için birleşip tek yürek olabiliyoruz..

Zeugma dedi ki...

Tebrikler kelebeğim, süper yazmışsın..
Feci ilham gelmiş.. :))
Geleceğin yazarını kutluyorum.
Çok beğendim gerçekten..
Sevgilerimle..

EBRULİ dedi ki...

ay sorma.Yamuk koymuşum borcamları dolaba.gece bi açtım şangırrrrr,gitti hepsi :) ama zevkini yaşayamadımki ben,kendileri yıkıldı.gece 12ye kadar cam süpürdüm iyiymi.ben sokakta atıcam stresimi ya,daha çok sinirlendim gece nasıl temizliicem die :))

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

E insanı onuncu köyün adamı yapan gene siz hanımlar oluyor.:)

Dalgaları aşmak; erkeklerde öyle.:)

Sevgili Ebruli, hak eden varsa kafasına fırlat bence.:)

siyah kelebek dedi ki...

İçimdeki yolculuk: evet canım aynen öyle bir kadın bir çok role girebiliyor..Kadını da kadın yapan bu değilmidir zaten..

Zeuğma: teşekkür ederim canım..Beğendiğine çok sevindim bu arada meak etme sana mim yollamam saygı duyarım herzaman..Geleceğin yazarı ha..!İnşalahhhh Allah duysun sesini be canım..sevgile..

onuncu köyün adamı..Dett delüü :))

siyah kelebek dedi ki...

İçimdeki yolculuk: evet canım aynen öyle bir kadın bir çok role girebiliyor..Kadını da kadın yapan bu değilmidir zaten..

Zeuğma: teşekkür ederim canım..Beğendiğine çok sevindim bu arada meak etme sana mim yollamam saygı duyarım herzaman..Geleceğin yazarı ha..!İnşalahhhh Allah duysun sesini be canım..sevgile..

onuncu köyün adamı..Dett delüü :))

siyah kelebek dedi ki...

Ebruli: sen kaşındın valla bardak kırıcam derken borcamlar harekete geçti haa.. ayy alemsin valla.. canım sağolsun cana gelecğine mala gelsin.. :)

EBRULİ dedi ki...

mimliyorum seniiiiii :)

EBRULİ dedi ki...

Kaşındım valla :) her yerime battılar bi de.İntikamları korkunç oldu :)İntihar ettiler :)

Haykırış dedi ki...

Kadınlık zor zanaattır. Herkes kadın olamaz olanın ise başına TAÇ KONULUR. Muhterem eşimden dolayı kadınlar benim için baş tacıdır.
"Ağlarsa anam ağlar gerisi yaman ağlar" demiş şair ana kim KADIN işte bu denli övgüyü hak edendir kadın.
Sevgi ve saygılar
Not: MİMlendiniz blogumu ziyaret edermisiniz.