her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



28.05.2010

SEVGİLERİ YARINLARA BIRAKTIM


Bir kaç haftadır Tv'de yeni başlayacak olan bir proğramın frağmanını izliyorum ve nedense izlediğim tüm dizileri, tüm poğramları rafa kaldıracak kadar etkiledi beni bu yeni başlayacak proğramın frağmanı. Daha yayınlanmadı proğram ama farağmanı bile yetti.

Ne zaman izlesem gözlerim doluyor. Çünkü bu proğramın frağmanına öyle güzel bir şiir eşlik ediyor ki duruyorum, donuyorum, ve dolup dolup taşıp ağlıyorum. içimden böyle geldi bu gün.
Bu şiiri kendime uyarladım.


Sevgileri yarinlara bıraktım
Çekingen, tutuk, saygılı.
Bütün yakınlarım
Beni yanlis tanıdı.
Bitmeyen isler yüzünden
Ben böyle olsun istemedim
Bir bakıs bile yeterken anlatmaya herseyi
Kalbimi dolduran duygular
Kalbimde kaldı
Ben genis zamanlar umuyordum
Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek.
Yılların telaslarda bu kadar çabuk
Geçecegi aklıma gelmezdi.
Gizli bahçemde
Açan çiçeklerim vardı,
Gecelerde ve yalnız.
Vermeye az buldum
Yahut vakit olmadı

Behçet Necatigil 'in
bu ölümsüz şiirini kendime uyarladım Çünkü benden birşeyler buldum Umarım Şiirin orjinalini bozduğum için bana sitem etmez siniz.

3 yorum:

Sazan dedi ki...

İyi etmişsin, şiiri senleştirmek hayatı senleştirmek olmuş, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
"Sevgileri yarınlara bıraktım." Yani bunun adı kısacası "ERTELEMEK" değil mi? Bu ölümsüz şiiri ile birlikte Behçet Necatigil'i de yad ederken, Allah'tan rahmetler dilerim. Sanat güzel, yazmak güzel, yazılanı okumak güzel!..

Kaleminize ve yüreğinize saygılarımı sunarım. Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Hı hımm, biliyorum bu fragmanı ve şiiri..bende şiire bayıldım.

Sevgileri yarınlara bile bırakamadım sanırım..