her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



18.05.2010

TATLIYIM, TATLISIN, TATLIYIZZZZ :)



Çok tatlısınnnn şekersiiinnn şekercimi baban seninnn.
kaşın karaaa gözün karaaa kömürcüü baban seninnnn.
:)))


Bu şarkı bu gün benden bütün şekerlere gelsin. Sevgili Blog yazarı arkadaşım Derkenar beni en tatlı bloggerlerden seçmiş. Sağ olsun var olsunn. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Geç kaldım biraz bu yazıyı yazmaya ama inanın bu aralar canım hiç bişey yazmak istemiyor. Tepeden tırnağa uyuşmuş haldeyim. Galiba tatilim geldi. Buna ihtiyacım var.


Okullar tatil olsun da bir kaç gün bir yerlere kaçma hayalindeyim. Şöyle denize sıfır kumsal güneş, biraz gece gezmesi üstümdeki tüm kasvet atmaya yeter.


Geçen sene bu ayla yine böyle olmuştum. Konsantrasyon ve motivasyonum zayıfladı. Hiç bir şeye kendimi veremiyorum. Mevsim geçişleri havanın aniden ısınması, beni biraz yordu galiba. Neyse sizi de bunalıma sokmayım. En iyisi mi ben gideyim. En tatlı blogger ünvanımı yalana çıkarmayım dimi ama.


Derkenar arkadaşıma tekrar teşekkür ederim. Bence her blog yazarı tatlı ve şeker. Bu güzel armaganı bende, beni okuyan, yalnız bırakmayan, yorumlarıyla sevindiren tüm yazar ve okuyanlara hediye ediyorum.

Sevgi, sağlık, mutluluk, huzur hep sizlerle olsun. :)

3 yorum:

đerkenαя dedi ki...

Tebrikler..

:) Kelebeğimizin tatil zamanımı gelmiş :) umarım istediğin tatile çıkabilirsin.

Sevgilerimle..

mutfakcini dedi ki...

:) Giriş ne güzel olmuş.Tebrik ederim canım.
Bizi bu havalar mahvetti kelebeğim,şairi mahvettiği gibi.Tatile git gel bomba gibi olursun ;)Sevgilerimle öpüyorum canımm.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Tebrikler :)Yakışır kelebeğe :))
sevgilerimle