her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



17.09.2009

CEZA MI YOKSA MÜKAFATMI ?



17 Eylül 2009 Perşembe

Yazmak istemiyorum çünki blog da ciddi sorunlar var..Ne olur okuyucu birkaç yorum yazın da okunduğumun farkına varayım yaw öksüz kaldım valla..

Mutlu haberi bu sabah tv den aldım..Yerim den fırladım alkışladım Türk polisini ve İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın'ı helal olsun gerçekten adam yakalanacak dedi ve sözünde durdu ama yinede bir ali cengiz oyunu varmış gibime geliyo..Şartlı bir teslim etme var sanki..C.G'nin ailesi şartlarını sundu İstanbul emniyeti de kabul etti ve C.G teslim oldu..Adam'ın saçları sakalları Babamınkinden çok maşallah tarikat şeyhlerine benzemiş ..Ama Katil Zanlısı na hâlâ çocuk muamelesi yapılıyor..16-18 yıl arası hapis yatar diyor bazı avukatlar..12 yıl'a da düşebilirmiş..17 yaşın da sakalları bıyıkları yaşından büyük olan bu katil cezamı alacak yoksa mükafatmı alacak..

Teslim edilmeden önce sucuk ekmek bile yemiş..Kral muamelesi yapılıyor şuan katil zansılına..17 yaşında bir çocuk nazıl böyle profesyönelce bir cinayet işler aklım almıyor..Yine bu yaş meselesinde bir ali cengiz oyunları dönüyor gibime geliyor..7 ay firar dönemi içerisin de yaşı küçültülmüş olabilir mi? diye soru işaretleri dolanıyor kafam da..
Ailesi de en az katil zanlısı kadar ceza almalı..Bunca zaman sakladılar,beslediler belkide teslim edilme şartı bile sundular..Türk hukunu da çok fazla boşluk var..Ekmek çalan bir çocukla kafa kesen bir katil'in hemen hemen aynı cezayı almaları haksızlık..Çocuk olsa dahi ,ki C.G çocuk değil Onu çocuklarştıran arkasında ki ailesi ve parası bence..

Münevver Bayram öncesi Mezarın da belki rahat uyuyacak artık..Ama ya ailesi..C.G gereken esas cezayı alamayacak.. Alsa dahi Hapiste ailesi tarafın dan krallar gibi bakılacak..Ömür boyu kaçmaktansa Türk adalet'nin şevkatli kucağında yaptığı yanına kâr kalacak..C.G'nin ailesi,firar boyunca evlatlarıyla görüşemedi,C.G yalnız kaldı..Bu ona daha büyük bir acıydı..Her an yakalnma korkusu vardı..Ama ya şimdi..

Daha rahat bir hapishane koğuşun da Devlet tarafında kollanacak..Her türlü lince ve şiddete karşı korunacak..
Yemesi içmesi düzene girecek..Tv izleyip banyosunu rahatça yapabilcek..Annesi'ni kardeşini görebilcek..Ona suç ortağı olan Babası belkide kısa bir sonra tahliye edilecek..Artık Oğlumuz güven de deyip rahat bir nefes alacak..

Yine olan Süreyya Karabulut ve Ailesi'ne olacak..Katil Hapiste rahat ederken, Ölen Münevver'i Adalet'in Hiç bir cezası geri getirmeyecek..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

evet haklısın. bu çocuğun ve ailesinin her taraftan bağlantıları vardır. adalet yerini bulmayacaktır.

Yaşamkafe dedi ki...

Hadi hayırlısı olsun,bizlerde gelişmeleri merakla takip edeceğiz.

Umarım para babalarının taraf kayırma kollama gibi lükslerine izin vermezler...

Saygılar...

icimdeki yolculuk dedi ki...

çok enteresan bi durum adam burnumuzun dibinde yaşamış aylarca.ve garip şeyler var işin arkasında gibime geliyor doğan medya gurubu bir yandan baba??
adalet yerini buldu bile diyemiyorum açıkçası

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sevgili Siyah Kelebek, blogdaki bu sorun nedir ben de anlayamadım.

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

kare büskivi: evet aynen katlıyorum daha çok pislik çıkacak bu işin altın dan

hakan-can: bencede hayırlısı ama yine para babaları konuştu ve konuşmaya devam edecek..Türküm doğruyum çalışkanım ama Bu türkiye nin huhu sistemini sevmiyorum..

içimdeki yolcuu: evet butnumuzun dibindeymiş sağ gösterip sol vurdular..hedef şaşırttılar..Ve başarılı oldular..polisin isteği üzrene değil kendi isteklriyl teslim oldular..Valla diyorum ya ben bu ülkenin hukuk anlaşışının taaaaa..! neyse :)

özlem: ah be özlem sorma canımız burnumuz da blogger iflas bayrağnı dikti galiba..bloğlar açılmıyo ben hala google den giremiyoru ultrasurf yükledim ordan giriyorum daha önce hi. bloguma giremeyen arkadaşlarım da artık girebilyomuş :)) tam ters bir olay oldu..Girenler artık giremiyo daha önce hiç girememişler de artık bloglara girebiliyo..offf derliyiz vesselam..:)