her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



5.09.2009

ARTIK BENDE BİRMİLYONKALEM DEN BİRİYİM ..


Ben de artık Bİrmilyonkalem den biriyim..Sevgili Uzağa giden kadın dan gelen davet üzerine yazılarım artık Bİrmilyonkalem sitesin de yayınlanmaya başladı..Çok güzel bir duyguymuş..Bana bu güzel duyuguyu yaşatan uzağa giden kadın ve tüm Birmilyon kalem sitesi yöneticilerine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum..

Yazılarım beğenilip Bİrmilyonkalem sitesinde yayınlanmaya layık görülmesi beni çok onurlandırdı..Kendi halinde bir blogger'im bizim gibi yeni yazar adaylarına fırsat verilmesi tanıtımımızın yapılması gerçekten çok motive edici ve güzel bir olay..

Birmilyonkalem ailesi'nin bir bireyi olarak beni kabul ettikleri için kendilerine çok teşekkür ediyorum umarım çok güzel yazılar paylaşırız..ve güzel dostluklar ediniriz..
Bİrmilyonkalem adına Sİyah Kelebek'i davet eden Uzağa giden kadın'a çok teşekkür ediyorum sevgilerimi selamlarımı sunuyorum..

Ve bu yazıyı okuyan herkezi 33 köy 3003 öğrenci yardım kampanyasına yardıma davet ediyoruz..okulların açılmasına az kaldı..Bu yıl ki ramazan fitrelerimizi yardıma muhtaç öğrenci lere vermek daha büyük bir sevap olacaktır..Ben de bu yıl ramazan fiteremi yardıma ihtiyacı olan öğrenci arkadaşlarımıza vermek istiyorum..Sizde küçük bir yardımda bulunup vicdani ve insani görevinizi yapın..
Herkeze selamlar ve sevgiler..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

:)

Asıl ben teşekkür ediyorum. İçten ve sımsıcak yüreğini 1MK okurlarını ile paylaştığın için. Dilerim nice güzel işlere birlikte imza atarız.

Selam ve sevgilerimle..

1mk dedi ki...

Sizleri aramızda görmek ne güzel. Bayram sonrası yeni sürprizlerle okuyucu ve yazarlarımızla yepyeni projelerde birlikte olmak umudundayız. Hoşgeldiniz ve hoşbulduk biz de sizi. Emeğinize sağlık.