her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



16.09.2009

GÖZ ÖNÜNDE TOK.



Eski den kalma güzel vede anlamlı bir sözdür bu ''Göz önünde tok'' Kıymetini bilemediğimiz sevdiklerimize adanmıştır..
Bayram yaklaşırken çocuklar sevinir,bizim gibi yaşı yarıyı aşmak üzere olan ve biraz da aşmış kişiler hüzünle karşılarız bayram'ı Ailemizin pek değerli büyükleri'nin bazıları yada pek çogu artık aramızda yoktıur..Şükür ben henüz Annem'i ve Babamı kaybetmedim Allah onlara ve hayatta olan tüm Anne ve de Babalara uzun ömürler versin..

Belki birçok arkadaşımızın aile büyükleri hayatta değildir..Gözleri açıkken hayatayken kıymetini bilmediğimiz,Yada gözümüz onları gördüğü için tokken,şimdi ise keşke olsalardı bu bayram ellerini öpme şansım olsaydı diyoruz..Gözlerimiz onları arıyor,bu bayram da gidecek bir kapı arıyoruz..öpecek bir el arıyoruz..Ama öpülesi eller artık yok..Canım dedem artık yok,Dayılarım yok,Yengem yok..Bu öpülesi eller artık yok..

Keşke olsalardı da o öpülesi elleri birkez daha doya doya öpseydik..tıpkı çocukluğumuzdaki gibi..Mahçup bir beklenti olsaydı bayram hediyeleri..Ağzımıda şeker tadı bıraksaydı gülümsemeler..kapı önün de bir yığın ayakkabı içinde arayasaydık bir çift ayakkabımızı..Daha gidecek çok yer var diyip telaşlansaydık..Dedem ile Baba annem cebimize sıkıştırıp durdugu harçlığı '' almam dede,Verme be babaanne'' diye itseydik utanarak..

Bayram geliyo Dedemm Bak yine bayram geliyo geçen bayram elini öpmüştüm dedemmm ama bu bayram yoksun ama gelicem yine canım dedem..Hayırsız torunun gelecek.. Giy takım elbiseni yine kravatını takk..Bir bidon suyla gelecem mezarına dedecimm..
Bu defa ellerin den öpemeyecem toprağına bir damla su dökebilcem..GÖZ ÖNÜN DE TOKTUN dedecimm değerini bilemedim..Şimdi arıyor gözlerim Seni çok özledim..


Beni perişan eden bu yazıyı
The ibrahim ortac'ın Ramazan pidesi blogundaki MErdivenlerden inereken adlı yazısın dan esinlenerek yazmış bulunmaktayım..Bütün ölmüşlerimizi rahmetle anıyorum..Bu bir demet çiçeği Tüm ölmüşlerimize hitaf ediyorum..


Hiç yorum yok: