her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



1.09.2009

BEN SONBAHAR KADINIYIM..


01 Eylül 2009 Salı


Bu gün sabahın 4:30 da başladı eylül'ün ilk yağmuru..Ben geldim dedi..Hemde herkezin uyanık olduğu sahur vaktinde yağdı bir Eylül yağmuru..''Sonbaharım ben işte geldim..Çok bekletmedim sizi bakın eyy insanlar ben geldim ben,işte ben aylardan Eylül,Mevisimlerden Sonbahar..''

Sabah Ezanı'nın sesiyle geldi..Sevindim,Hava beyaz bulutlu ortalık ıslandı..Yağdı,yağdı..Eylül geldi..Sonbahar geldi..''Biraz daha ısıtırım sonbahar güneşimle sizi ama sonra ıslatırım,üşürsünüz ona göre'' dedi..Ben eylül'ü seviyorum Ben sonbaharı seviyorum..İçim huzur doluyo puslu havalar da..Sakinleşiyorum..

Ezan sesi bittiğin de Yağmur sesi geldi kulaklarıma kendi yatağıma gitmedim sahur dan sonra oturma odasındaki koltuğa uzandım..Pencere de açıktı hafif esen rüzgarla yağmur sesi tarif edilmez rahatlık ve huzur verdi bana..
Sabah oldu bir baktım Heryer karanlık,güneş yok..Heryer gri sağnak yağmur devam ediyor..İşte bu dedim Beklediğim hava bu..İstediğim Atmosfer bu dedim içimden ve şöyle dedim kendime,

BEN SONBAHAR KADINIYIM ..

Sonbahar'ın bu ilk ayı olan Eylül herkez için. hayırlı uğurlu bol bereketli bir ay olur İnşaallah..

Yaaa bide şimdi Yukardaki resmin içinde olmak isterdim ki sormayın..:)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

çok hoş ve güzel bir yorum.gerçi artık senin yazılarına yoruma gerek yok ama.yinede birşeyler söylemeden geçemedim.yüreğine sağlık.

nehircce dedi ki...

Ne güzel tesadüf bende bugün yazımda sonbahara olan sevgimden bahsettim.Bende mutluyum bugün.sevgiler canımm

Pabuc dedi ki...

çok hoş anatmışsın ama bende puslu havaları hiç sevmem içine kapanık olmama neden oluyo:) bende içine kapanıklığı sevmiyom onun için puslu havalarla aram hiç iyi değil..sağanak yağışı izlemeyi severim ama....gönlüne sağlık hoş bir yazı olmuş sevgiyle kal..

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

lekodro: mersi canım arkadaşım..saol

Nehircce: bende mutluyum canım allah daim etsin:)

dvp: ayy canım saol beğendiğine sevindim inanki..BEn yağmuru sonbaharı çok severim..GÜneşi de severim ama sinirli bir yapım olduğu için güneş psikolojime iyi gelmiyo sevgiler cnm..

MAVİ UMUT dedi ki...

Hoşgeldin. sonbaharı bende seviyorum, yağmurlarını, serinliğini..ama kışı ve soğunu değil..