her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



2.08.2009

DELİ BAŞAK ERKEĞİM

Ah ah blogcum ah ne sen sor ne ben söyleyeyim..Bende bir deli varki,evlere şenlik..
Titiz mi titiz,delimi deli,çatlağın ta kendisi,tam bir Başak adam desek yeridir..Bende Kova kadın,didişip duruyoz..O yapıyor ben bozuyorum..ona göre biraz aykırı geliyorum..



O düzenlİ, tertipli,temiz..Ben ise;Temiz,Zoraki titiz ve dağınık biriyim..Rahatıma düşkünüm..Gezmeyi sever alıverişe bayılırım..Su severim ama,temizlik te değil duşta ve deniz de..O ise her akşam viledayı alır eline siler geçer parlatır..Alışkanlık olmuş adam da yapacak bişey yok..


Her akşam didişiyoruz..''Ben sildim bu gün elleme silme be adam ''ama yooooookkkkk..İllaki elinden geçecek.
Rahat uyuyamaz yoksa..Aslında laf aramızda titiz olması iyi düzenli olması benim işime yarıyo ne yalan söyleyim ama, bazen bunaltıyo gerçekten..Özellikle pazar sabahları,kahvaltı dan sonra o'nun temizlik günüymüş gibi bütün odaları tek tek dolaşıp,koltukları ve yatak altlarını çekip silmesi beni deli ediyo..



Ben ise pazar günleri genelde pek temizlik yapmam..Kabasın dan geçerim toparlarım sadece..Pazar günü tatil moduna girerim sanki bişey varmış gibi..Hıh! Ama bütün bütün gün ayaktayım.. Ev hanımı ,anne,eş ve blogger'im ne çok rütbem var, ama madalyam yok malesef kimseye yarandığımız da yokk..Bekarken ne anneme ne babama yaranamadım..Evlenince biraz rahatlar beni anlayan bir eşim olur dedim ama, nerdeeeee..Yok yok adamım'ın hakkını yemiyeyim şimdi haksızlık etmeyim..


İyidir hoştur da biraz başak ruhundan uzaklaşsa ve rahat olsa ne iyi olurdu..Kendine zarar veriyo bu hali onu sinirli yapıyo,huysuz yapıyo..Ben kova kadınıyım..En ilk konuşan ama herzaman dediğini yaptıran, biriyim..Geçte olsa istediğim şeyi elde ederim..Bu konuda eşim benle başa çıkamıyor..Ama titiz olması konusunda ise ben onunla başa çıkamıyorum..Ama Her ne kadar ipleri eline alma çabasında olsada alamayacağını biliyor..İç işleri bakanı olarak koltuğumu kimselere bırakmam..


Valla ben evde iş yapan erkek sevmiyorum..Elbette yardımcı olmalı düzenli ve de titiz olmalı ama, asla temizlik konusun da yemek yapma konusunda iddialı olmammalı..Üstünden çıkradttığını sağa sola fırlatmasın..Banyoyu bulduğu gibi bıraksın, ve temiz koksun yeter yani..
İllaki eline bir süpürge ve bez alıp temizlik yapmasına gerek yok..Benim eşim bir çok meziyete sahip, Boya badana dan tutunda elektirik, tesisat, mobilya tamir, bakım, araba işleri, herşeyden anlar ve ne yazıktırki temizlik konusunu da çok iyi biliyor..Bunların arasında bilmediği tek şey yemek yapmak çok şükür'ki bunu bilmiyo..Yani evde 2 gün yalnız kalsa dşardan asla yemek yemez, evde bir yumurta kıramaz, yine ellerime düşerr ve zafer benimmmmm yaşasınnnnnnn :) ay ay kıyamam ben ona beyaaa severim kocamı başak adamım o benimmm ..Başak gibi sarıdır..temizdirrrr ayy aramızda kalsın genelde bu kadar yağ çekmem yüzüne karşı şımarmasın diye..Çok severim ben eşimi titizliğine gıcık olsam da..Şimdi ne kadar da nankörsün diye yorumlar gelebilir..Haklısınız biraz nankörlükte var :)



Artık kızmıyorum bırakıyorum titizlik onu mutlu ediyorsa yapsın..Herkezin bir yapısı var ve değişmez..Başım da kaynanam yok diye sevinirken anasının oğlu işte kaynanamı hiç aratmıyor sağolsun ..Allah başımızdan eksik etmesin,sağılıkla mutlulukla hep başımızın ucun da olsun..


İyi pazalar diliyorum hepinize sevgiler..

10 yorum:

MAVİ UMUT dedi ki...

Kötü olan tek şey bu olsun varsın..ve duanıza amin diyorum..mutluluklar diliyorum.

Kıbrıs Mağduru dedi ki...

Benim eşimin burcu belli değil ama kova olabilir diyorum :D Doğum tarhini yanlış yazdırmışlar. ben düzneli ortamı severim o da dağınık mı dağınık :D teşhis ettim kova erkeği :P Mutlu haftalar canımcım

Adsız dedi ki...

Sevgili Siyah Kelebek,
Başak kadını olarak seni çok iyi anlıyorum.Ama bir de madalyonu çevirip bizim açımızdan değerlendirsen çok mu seviyoruz sanıyorsun bu durumu.En zorunu aslında biz yaşıyoruz tipik burcunun özelliklerini gösteriyorsan ve başkalarında bunu göremiyorsan tam bir hayal kırıklığı yaşanıyor.Ah biz BAŞAKLAR ahhh! :))

nehircce dedi ki...

:)))) canım zor bir burç gerçekten.Temizi çok temiz ama pisi de çok pisss senin ki bence iyi :)) Oğlumda başak daha 3 yaşında ama görmen lazım ilerde Allah onunda eşine sabır versin.. sevgilerr

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

UFUK ÇİZGİSİ: TEŞEKKÜR EDERİM YORUMUNA

EVCİMEN: Yapma yaaa okadara da dağınık değildir kova insanı biraz rahatlığı seviyoruz ama her işi zamanın da yapmayı seviyoruz o kadar :)

EMİNE ALBAYRAK:Tamamen katılıyorum eşimde zaman zaman sıkıntı duyuyor bu titiz düzenli ve takıntılı halinden ama yapacak bişe yok seviyoruz başakları :)

NEHİRCCE: Allah sana da sabır versin daha şimdiden böyleyse büyüyünce allaha emanet :)

alp dedi ki...

Siyah kelebek sen çok yaşa emi..:)) kahkaha ile okudum yazını..ama adamı rahat bırak ne isterse yapsın..nede olsa hemcinsim haliyle onun tarafını tutacam..:))) senin değil herhalde..:))) şaka bir yana bence bunlar evliliğin tuzu biberi...
Herşey gönlünce olsun arkadaşım...

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

ALP: O'nunda BİR AVUKATA İHTİYACI VARDI ZATEN :) EŞİMİN TARAFINI TUTMAN İYİ OLDUN SEVGİLER :))

SİYAM dedi ki...

allah sabır versin :( patronum başak burcu aynı sizin eşinizin ikizi.. sayamıycam yaşamak gerekir başakla :)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

SİYAM:çok haklısın yaşamak lazım biz yaşıyoruz şanslıyız :)

Adsız dedi ki...

ben basakla cok ıyı anlasırım :) bogayım .aynı huya sahıptır basak oglak ve bogalar.kovalar daha delı dolu rahatlarına duskundurler kı sen anlatmıssın zaten :)