her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



22.08.2009

İFTARA AZ KALA Kİ RUH HALİM..



Ya valla billa kafa basmıyo..Sanki ruh gibiyim.. Sabahtan öğlen 2 ye kadar iyiyim ama 15,30 dan sonra kafam duruyo..Resmen bu alemde değilim..Acıkmıyorum, susamıyorum ama kafam acayip uyuşuyo..Kavgaya meyilli bir insan oluyorum..Bu da kafein ihtiyacının artmasın dan oluyo sanırsam ..

Heleki iftara yarım saat kala tamamen kilitleniyorum en küçük bir ses bile rahatsız ediyo insanı..Ama iftar dan sonra Çayıda içtikmi deymeyin keyfimize..Her ne kadar Zor olsada şu bir kaç gün,yavaş yavaş alışacaz oruç tutmaya..

DÜn ilk iftarımız çok güzel ve çok bereketli geçti..Benim canım oğlum ''Anne hergün ramazan olsun çok beğendim ben bu ramazanı'' dedi..5 yaşındaki oğlum artık Razaman ayı'nın tadını aldı..Bu yüzden mutlu hissettim kendimi..Manevi değeri oldukça çok olan bu mübarek ayı'n farkına varması beni çok sevindirdi..

Demekki aile olarak çocuğumuza bunu hissetirmişiz..Her çocuğun mutlaka böyle güzel mübarek gün ve ayları bilmeleri gerekiyor..onlara bu güzel manevi günlerin önemini nedenini anlatmamız gerekiyorki..Yıllar sonra onlar da büyüdüklerin de bizim şimdi dediğimiz gibi '' Ahh ahh nerde o eski Ramazan lar '' desinler..Evet eski aile büyüklerimiz artık yok bir çok aile büyüğümüz rahmetli oldu..Eski büyük Aile iftarları artık eskisi kadar yok..Ama biz genç nesille olarak, çocuklarımıza bu ortamları güzel neşeli ramazan sofralarıyla yaşatmamız ve akıllarında kalıcı güzel anılar kalmasını sağlamamız gerekiyor..

Elimden geldiğince hasta olmadığım ve kendimi halsiz hissetmediğim sürece orucuma devam edip Güzel sahur ve iftar sofralarıyla manevi açlığımızı doyurmak amacındayım..Çocuklarıma Ramazan Ayını aşılamak, İftar saatlerini de benim gibi heyecan la beklemelerini istiyorum.. Geçmişi geri getiremiyoruz..Getiremeyeceğizde ama,eskileri yaşatmak anıları tazelemek ve unutmamak,Unutturmamak bizim elimizde..

Daha fazla saçmaladan aranızdan çekileyim..Aklımdan geçenleri yazmaya çalışıyorum ama elleim de derman yok umarım yanlış harflere basıp görüntü kirliliği olmuyordur..
İftara 1 saat var her ne kadar sürçü lisan ettikse affola efendim..Hayırlı bereketli iftarlar dilerim herkeze

7 yorum:

Kıbrıs Mağduru dedi ki...

Antepte yaşıyor olmanın ilk defa bir avantajını buldum ve ilkd efa iyiki antepteyim dedim. sebebi ezanın erken okuması haha : çok kötüyüm galiba :9 zaten öğlen 1 e kadra uyuyoruz malum eşim evde :) hiç zorlanmıyorum maaşalah :)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

ya ben sabah erken uyanıyorum malum çocuklar var ilgi alaka bekliyolar..bana kalsa hiç kalkmam uykumdan ama napalım buda bizim şansızlığımız..Bendemi antepe yerleşsem :))

erkan bal dedi ki...

güzel iftarlar diliyorum efendim. kan şekeri düşünce olur öyle. hurmayı sahurda da bol yiyin. suyu extradan bir bardak fazla tüketin. nice mutlu ramazanlara...

MAVİ UMUT dedi ki...

Gerçekten geçmişi yaşatmaya çaba göstermek lazım. Ufak oğlum ben tutmam diyor 12 yaşında, tut diyorum yarım günde olsa gene sevaptır..şimdiden alışsın bu maneviyata.
Şimdi İstanbula dönüşe geçiyorum:)

ramazan dedi ki...

maden sodası iyi geliyormuş,mineraller vücudu zinde tutuyormuş.hayırlı ramazanlar.

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

The İbrahim Ortach : vayyy isme bak be arada gel olumm havamız olsun dimi :P saol varol okumak ve yorum yapmak istediğim dostlarının arasında bende varmışım onur duydum hocam..Önerilerinizi dikkate alacağım sevgiler hayırlı iftarlar efenim..

Ufuk çizgisi: Evet bencde alışmalı biz çok küçük yaşlarda başladık..Kimsede zorlamadı kendi kendimize istedik bence sizde zorlamayın zamanla bu maneviyata alışacaktır..sevgiler hayırlı yolculuklar şimdiden istanbula hoşgeldiniz..

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Ramazan: Sayın hocam soda içmez olurmuyum blogumda da tavsiyede bulunmuştum soda ile alakalı çok faydasını göüyorum sodanın ama bugün daha iyim alıştım galiba sevgiler iyi iftarlar..