her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!

12.07.2009

ALTUN KUM PLAJIN'DAN BİR SİYAH KELEBEK GEÇTİ

Malum artık yaz geldi,hatta geçiyor bile.Bu yaz uzak diyarlarda tatil yapamadık..Ev işleri, badana boya,oğluşumun okul hazılıkları..Bu yıl ana sınıfıyla okul yollarına düşeceğimizden,ve biraz masraflı bir okul dönemi geçireceğimizden dolayı bu yaz tatil yooookkkkkkk..

Ama insan isterse bulunduğu şehirde'de günü birlik tatil yapabilir..Biz'de bu sabah günü birlik bir tatile çıktık..
Mayoları,havluları,biraz yiyecek içecek,kayduk küçük bavulumuza..Biraz'da yol parası ve cep harçlığı koyduk cebemize ve sabahın 7.sinde çıktık yollara..
Hemen hemen her yaz bir kere bile olsa,uğradığımız,Rumeli kavağı Altın kum plajındaydık..
Arabamız olmadığından dolayı,biraz yorucu bir yolculuktan sonra plaja vardık,ama Maşallah sabah 9 'da sanki kimse uyumamış millet orda sabahlamış gibi tıklım tıklımdı plaj..
Plaja indik yere örtümüzü serdik,bir şemsiye kiraladık..Havlularımızı,deniz simidi,ve deni topumuzu çıkardık şişirdik..Çaylarımızı söyledik,Sarıyer hünkar börekçisinden aldığımız,kuş üzümlü kıymalı böreklerimizle güzel denize karşı keyifli bir kahvaltı ettik..
Hiç vakit kaybetmeden'de denize girdik..Hava fazla güneşli değildi ama daha güzeldi..
Kızımın huysuzluk yapmasından her nekadar korktuysam'da, korkulanın aksine,çok uslu ortama uyumlu bir hal içindeydi..Oğlum zaten denizden hiç çıkmadı..Babasıyla birlikte çok eğlendiler..Bizde kızımla sıramızı bekledik..Eşim su'dan çıkınca bizde kızımla birlikte girdik..
Çantaları'da başı boş bırakmaya gelmez tabi,o yüzden Çanta nöbetini'de sırayla tuttuk..Deniz havası gerçekten iştah açıyor,Her yarım saatte bir acıktık..Çantamızda ki yiyecekleri gidiş saatine kadar tükettik..
Plaj çok kalabalıktı..Daha çok genç beyler ve bayanlar vardı..Aileler'de vardı elbet,ama daha çok genç nesil yani.18-25 yaş aralığı daha çoktu..
Aslında bir çok gözlem yaptım,oturduğum yerden..bazı tespitlerim oldu dikizlediğim çevreyle alakalı.. ama bunları daha sonra yazacam..Ama bir gerçek vardiki..Bir gün bile olsa kafam boşaldı resetlendim,Formatlandımm..Öğle'den sonra güneş yüzünü gösterdi ve güneş kremlerimizi sürdük yayıldık kumlara,bir güzel yandık..
Ben zaten Çingene tenli kara bir kız olduğum için daha''da yandım ve namıma yakışır bir siyah kebelebek oldum..Eşim ve kızım beyaz tenli onlar tam bir karides edasına büründüler..Oğlum ve ben ise kapkara olduk..

Gerçekten çok güzel ve hoş ama bir okadar'da yorucu bir gün geçirdik..Gidiş saati gelmişti ama ben hiç doyamamıştım Bu bir günlük tatile..Eşim'den yeniden bizi denize götürme sözünü aldıktan sonra artık gönül huzuruyla yola çıktık..
Durak çok kalabalıktı..Tıklım tıkış bindik otobüse..Ama malasef,çocuklu kişilere yer veren hep bayanlar oldu..Oğlum hariç erkeklerden bir kez daha nefret ettim,kimse kusura bakmasın..Ama sabah plaja giderkenki sıkıntıyı dönüş yolunda yaşamadık..

Daha rahat ve hafif bir yolculuktan sonra eve geldik..İşte esas yorgunluk evde başlıyor..Çantaların boşaltılması,kumlu eşyaların su'da akıtılması,yiyecek içecek kaplarının temizlenmesi , Sırayla hepimizin duş alması ve en kötüsü, o yorgunlukla yemek hazırlığı derken,yerimizden kalmakamaz hale geldik..Ama herşeye rağmen güzel eglenceli neşeli bir gündü..

Plaj maceramızdan tespitlerle tekrar gelicem SAĞLICAKLA KALIN :=)