her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



20.07.2009

ÇOK AYIP ETTİN SAYIN BAŞBAKAN

Kızını dövmeyen dizini döver, Yalnız bırakılan ya davulcuya da zurnacıya kaçar.
Bir Başbakan'ın ağzına yakışıyormu bu sözler.. Evladını kaybetmiş aile' nin ciğerleri yanarken uzaktan konuşmak ne kadar da kolay geliyo..Resmen tenkit etti,suçladı..Sayın,Başbakan Münevver Karabulut Ne davulcuya,nede zurnacıya kaçtı..Sevdiği ve güvendiği erkek tarafından başı kesilerek öldürüldü bilmem farkındamısınız?
Ama siz siyasi parti başkanlarına laf yetiştirmekten çevrenizde olan bitenden bir haber gibi görünüyorsunuz..

Çok yazık..Ülkemiz gelişiyor, büyüyor derken aslında Deyimler ve Ata Sözleri kulavuzlarına göre yönetiliyormuşuz da haberimiz yok..
Daha hayatı' nın baharında, okuyan genç bir kızdı Münevver..Hayalleri vardı,umutları vardı..Çok zengin bir aileye gelin gitmenin hayalini kuruyordu gelinlik giymek istiyordu..Sizin gibi mal varlığı çok,zengin bir aile ye gelin olma o aile ye ait çocuklar dünyaya getirmek istiyordu,Münevverin tek hatası buydu..Zenginlik,şan ve şöhrete aldanmak..

Bu çok doğal bir şey.. Hangi genç kız,hangi genç erkek,hangi insan, zengin olmak istemez?
Şan ve şöhret içinde yaşamak istemez..Bu ülkeyi yönetenlerin çocukları Amerikada okuyup,en lüks saraylar da evlenip, en büyük hastanelerde doğum yaparken,Münevver'in bu tür hayaller kurmaya hakkı yokmuydu?
Bİr aile kızını korumak için ne kadar döverse dövsün ne kadar sıkarsa sıksın,genç beyinlerin hayallerine hiç bir şey mani olamaz..
Bu cinayetin faturasını,canı yanan aileye çıkaramazsınız..Buna hiç kimse' nin hakkı yoktur..

Yazıktır ve günahtır..Bu gibi çirkince sözler bu gibi cinayetlerin artmasına sebeb olabilir..Agzınız dan çıkanı kulağınız duymuyor ne yazikki..

Başbakan'ın bu sözlerini duyunca o kadar sinirlendimki anlatamam..Bu kadar cahilce,tutarsız ve rencide edici bir şekilde davranmak Başbakan'a hiç ama hiç yakışmadı..Sevgim ve saygım azalmaya başladı kendisine..Böylemi koruyo milletini,böylemi yanın da oluyo mağdurların,Körü körüne başı kesilerek öldürülen bir genç kıza ve Ailesine edilecek söz bumuydu..Mezarında gözlerini kapayamayan, daha ölemeyen, katili hala bulunamayan ,bir genç kızın arkasından edilecek laf bu mu olmalıydı..

Keşke Davulcuya yada zurnacıya kaçsaydı'da sizin gibi bir Başbakan'ın ağzından bu laflar çıkmasaydı..Ramazan da sizi uynadırmak için davul çalan davulcuya ve sizin şan ve şöhretli düğünleriniz de zurna çalan insanlara da büyük bir hakaret ettiniz..
hiç yakışık olmadı..Umarım en kısa zaman da ağzınız dan çıkanları kulaklarınız duyar ve o magdur ve içi yanan aile den bir özür dilersiniz..Sayın Başbakan

2 yorum:

nehircce dedi ki...

Aminnn,Allah sağlıklı uzun ömürler versin tüm sevdiklerimize ..Annene de çokkk geçmiş olsun .

siyah kelebek dedi ki...

NEhirce: amin canım saol çok teşekkür ederim değerli yorumun için:)