her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



3.07.2009

AVRUPA YAKASI



Bir avrupa yakası daha geçti ve gitti hayatımız'dan ama,asla unutulmayacak..Sezon finalini izleyememiştim,ve çok üzülmüştüm..Ama tekrarını izledim ve çok duygulandım..Avrupa yakası dizisi'nin benim hayatımda çok önemli ve özel bir yeri vardır..
Avrupa yakası daha başlamadan bir kaç ay önce hiç unutmam, banka'da çalıştığım dönemde,sabahları okuduğumuz, gazeteleri'nin magazin ekinde, yazıyordu ''Gazeteci ve tv sunucusu Gülse birsel,adını sır gibi sakladığı,bir dizide baş rol alacak'' evet aynen böyle yazıyordu..
O,zamanlar aklıma ilk gelen Çocuklar duymasın dizisi olmuştu.Çünki aynı dönemde Pınar altuğ,oynadığı çocuklar duymasın dizisin'den ayrılacaktı,ve o'nun yerine Gülse birsel oynayacak diye aklımdan geçirmiştim..

ve hatta kesin gözüyle bakmıştım..11 Şubat 2004 yılın'da Avrupa yakası hayatımıza girdi..Benim için özel olan tarafına gelirsek,oğlum berkay'a 3 aylık hamileydim..ve şimdi oğlum 5 yaşını bitirmek üzere..
Yani oğlumu bu diziyle büyütmüşüm ve kızım'da bu dizi devam ederken dünya ya geldi..koca bir 5 yıl devam eden bu dizi benim en sevdiğim asla ve'de asla kaçırmadığım tek komedi dizisi idi ..Tek bir kanalda başlayıp yine aynı kanal'da bitmesi'de ayrı bir takdir konusu..O koca 5 yıllık diziden kimler geldi kimler geçti..Rahmetli,Gazanfer Özcan'ı bu dizide daha çok sevmiştik..Ruhu şaad olsun üzerine nurlar yağsın..

Dizi'de yer alan gelmiş geçmiş bütün sanatçılar ve oyuncular hepsi ayrı bir değerdi..Hepsini çok sevdik..
Bu yaşıma kadar, izlediğim ve sevdiğim tek komedi dizisi avrupa yakasıydı..Çocuklarımın'da bu diziyi ileride tanıyacak olmaları ,ayrıca mutluluk verici..Zaman zaman diziden bir çok oyuncu ayrıldı..Ama yerine mutlaka daha üstün, giden karakteri aratmayacak karakterler yarattılar..Heleki bir Dilber hala vardıki..son dönemlere damgasını çok fena vurdu..Ve Burhan altintop,kendine özgü mükemmel bir karakter.. Ve adını sayamadığım daha bir sürü güldüren karakter..

Bu çok sevdiğimiz benim için Ö zel olan bu diziye can veren, Gülse Birseli kutluyorum..Yazan o güzel ellerine sağlık diyorum..
Umarım,önümüzdeki sezonlarda,yine aynı kadroyla, daha iyi işler yapacaklarına inanıyorum ve sabırsızlıkla bekliyorumm..

5 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

ne güzel dile getirmişsin al bendende okadar.hepsi ayrı bir lezzetti.

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

İÇİMDEKİ YOLCULUK: yazımı beğendigine sevindim..Yorumun içinde çok teşekkür ederim..
Sevgiyle kal:=)

Adsız dedi ki...

benım ıcımdede yer etmıs bır dızedır.ıyı haftasonları dılerım.

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

DOLUNAY: Nazik yorumun için çok teşekkürler canım ..Sanada ailenle iyi bir haftasonu dilerim sevgiyle kal:=)

Unknown dedi ki...

yazılarınızı ilgiyle takip ediyoruz. sitemiz yazarları arasında sizi de görmek isteriz. iletişim için lütfen: birmilyonkalem@gmail.com