her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



19.07.2009

DUA EDELİM


İstemek,arzu etmek,dilemek,ve Dua etmek..Yaşamızım boyunca,her alanda istediğimiz arzu ettiğimiz her şeyi elde etmek için bir çok mücadeleler'de bulunuyoruz..Çogu zaman yaradana şükür etmek aklımıza gelmiyo..

Sanki hiç ölemeyecekmiş gibi yaşıyoruz..Sabah kalkıp aynaya baktığımızda,bugünümüzün dünümüzden daha iyi ve güzel geçmesini istiyoruz..Gece yatağamıza yattığımız'da,Hayallerimizdeki evi yada arabayı almayı hayal ediyoruz,ve dua etmeyi unutuyoruz..

Sadece mübarek günlerde dua etmek aklımıza geliyo..Dua etmek ve istemek.. Sadece bizi yaradan'dan istemek,ve dilemek gerekir..Dua'nın büyük bir gücü olduğuna inanıyorum..Gerçekten kalpten ve yürekten dua etmeliyiz..Ve herzaman iyi dualar etmeliyiz..Beddua'dan uzak durmalıyız ve unutmamalıyız,ettiğimiz her beddua 7 kat komuşumuza bile zararı vardır..


Yaşadığımız bu dünya'nın dualar üzerine kurulduğuna inanıyorum..Gerçekten doğru birşekilde istersek ve istediğimiz ve dilediğimiz şeyin bize hayrı dokunacağına,yararı olacağına inanıyorsak hiç vazgeçmeden,bıkmadan dua etmeliyiz..


Dua etme'nin İçinde bulunduğumuz sıkıntılı durumdan hemen kurtulmamızı sağlayan çok önemli bir yanı var..
Ben ne zaman sıkılsam Bİldiğim bütün duaları okumaya çalışırım ve fazla geçmeden faydasını görürüm..


Oğlumun doğumundan 2 yıl sonra tekrar hamile olduğumu öğrendiğim zaman ikinci çocuğum kız olmasını çok arzu ettim ve ilk önce hayırlı ve sağlı olmasını ve sonrasında kız olması için çok dua ettim..
3 aydan sonra ultrason'da erkek olduğunu söyledi doktorlar..Ayrı ayrı 3 doktora daha gittim,ve yine erkek olacağını söylediler..Doğumuma son 2 ay kala en son , doğumumun gerçekleşeceği hastaneye gittiğimde müjdeli haber gelmişti..Doktorum %95 kız olacağını söyledi, ve Dualarımın gerçek olduğunu gördüm..Kızımı kucağıma alana kadar inanamamıştım..


Narkoz'dan uyanığım anda kızımı kucağıma pembe tulumuyla verdiklerinde inandım ve odamın kapısına pembe çiçek koymuşlardı..İşte o zaman Dularımı kabul ettiği için yarada'na şükür etiim..
Her zaman dua edelim..Duayı dilimizden eksik etmeyelim..


Sabırlı olalım,önce hayırlısı ne ise o olsun diyelim..İstek ve dileklermizin olması zaman alabilir, hemen olmayabilir..Ama yürekten ve içten dilemek,istemek,Gönülden dua etmek, önümüze çıkan tüm engelleri aşacak, kapalı kapılarımızı açacaktır..

Unutmayalım mululuğun anahtarı DUA 'dır. Dinimiz,dilimiz,mezhebimiz,rengimiz,yaşam koşullarımız,ne olursa olsun..Zengin yada fakir olalım hiç farketmez..Bizi yaradan ALLAH ,Ona açılan elleri asla geri çevirmez..

Hepimizin dilekleri ve Dua ları kabul olsun sevgi ve sağlıcakla kalın :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

duanın sırrı ıste...ıstemek lazım...