her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



23.07.2009

SARI SAYFALI KİTABIM ÇIKTIIII

Uzun zaman dır hayalini kurduğum kitabım çıktı :) Ben kendim çıkardım bu kitabı matbaası bana ait.. Hep sarı sayfaları olan bir kitap çıkarmayı hayal etmiştim..Sarı sayfaları olan blog ları hep kıskandım valla..Çok renkli bloglar gözlerimi yoruyo heleki kendi blogum da çok renk bayağı yordu beni, ve yandaki stünu sürekli aşağıya kayıyodu, yorumların yazı tipi çok küçüktü, benim de gözler bozuk..Yaşlılık işte :)
Görme zorluğu yaşadım..


Ama bloğer uyumlu temalar cennetine düşünce,bir çok seçenek buldum ama en çok bunu sevdim..Sade geçmişi anımsatan,Sarı sayfaları olan bu tema tam benlik dedim..Yazı boyutlarında biraz değişiklik yapıcam at gibi çıkıyo harfler..

En başa koyduğum resimde şimdilik idaretten bir resimdir değiştiricem..Şİmdi sakın bu deli hatun da ikide bir tema değiştiriyo diye eleştirmeyin..Kova burcuyum napıyım..Çok çabuk sıkılıyorum..Değişikliği seviyorum..Ev deki eşyaların da yerlerini devamlı değiştiririm..eşim bıktı benden..Bakalım o beni ne zaman değiştirecek..:) Allah dan eşimden sıkılmıyorum..

Onu da değiştirmeye kalkarsam çok zamanımı alır onun gibi bir eş bulamam ..Duymasın şımarır..Tek sıkıldığım şey bu olsun amaaannn Tebdil'i mekan da ferahlık varmışş..
Sefamız olsun ayolllll..Sarı sayfalı kitabım hayırlı olsun daha güzel paylaşımlar yaparız inşallah bu kitabımız da..
HEPİNİZE KOCAMAN SEVGİLERR...ay ne kadar da mutluyum :))




Hiç yorum yok: