her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



7.07.2009

ÇİĞDEM-2



Evet ''o'' kadın çiğdemin annesiydi ama ne olmuştu'da bu kadar ağlıyordu?..Aklıma önce çiğdemin hastalık bahanesiyle,evden kaçtığı ve sevdiği çocuk mehmetin yanına gittiği geldi..Çünki arada böyle şeyler söylerdi..Annesi mehmetle evlenmesine izin vermesse, evden kaçabileceğini söylemişti..

Ama durum benim sandığım gibi basit değildi..Çiğdemin annesi patronu sordu önemli birşey konuşmak istediğini söyledi.. Patron kendi odasında hiç birşeyden habersiz oturuyordu..İçeri aldık çiğdemin annesini,ve anlatmaya başladı..
''Çiğdem çok hasta..Karnında bir kitle tespit edildi..Bu kitlenin kanser olduğu açıklandı''
İşte bu sözler çiğdemin annesi'nin ağzından çıkan sözlerdi..O anki üzüntümü tarif edecemiycem..
Gencecik güzeller güzeli bir kız,hayalleri umutları vardı,hiç ummadığı bir anda kötü bir hastalığın pençesine düşmüştü..Çiğdem beni annesine anlatmış tarif etmiş, beni kendine en iyi arkadaş seçmiş annesine'de bu şekilde anlatmıştı..

O gözü yaşlı kadın beni mağaza önünde gördüğünde çiğdemin tarif ettiği arkadaşı olduğumu anlamış, ve beni bir anda kendi kızı yerine koymuştu ve boynuma sarılıp ağlamıştı..Anne kızının hastalığını açıklamıştı patrona ve patron bir miktar para çıkarıp verdi ve elinden ne geliyorsa yapacağını söyledi..
Çiğdem hastahane de yatıyordu ve bir kaç gün içinde ameliyat olacaktı..Çiğdemin annesi bana ''Çiğdemi yalnız bırakma,arada ziyaretine gel seni görünce çok sevinir moral olur '' demişti..O günden sonra her fırsatta hastaneye ziyarete gittim.. moral verdim, hatalığın dan haberi yoktu sadece apandist ameliyatı olduğunu biliyordu..
Asker olan sevdiği genç mehmet, çiğdemin hasta olduğunu öğrenmiş sık sık telefonda görüşüyorlardı..
Çiğdemin annesi hasta kızına moral olasun diye görüşmelerine izin vermişti..Bu çiğdeme daha da bir moral olmuştu..Tahlil sonuçları iyi ye gidiyordu..
Ama çok zayıflamıştı çiğdem..Boynunu sağa sola çeviremiyordu..
İştahı hiç yoktu, ve sürekli yediğini çıkarıyordu..Gördüğü tedavinin, yan etkileriydi herhalde..
Ramazan aylarındaydık, ve akşam teravih namazına gideceğim diye anneme yalan söyler..Çiğdem lerin evine giderdim saatleri kovalar teravih namazı bittikten sonra eve giderdim..
Arkadaşıma moral olsun,biraz yüzü gülsün annesiyle paylaşamadığı şeyleri bana anlatmasını sağlardım.. Biraz olsun onun ferahlamasına yardımcı olurdum..
Ben hala, mağaza'da çalışmaya devam ediyordum..
Çiğdem hastahane'den evine çıkmıştı..Sık Sık, iş çıkışlarında yanına gidiyordum arkadaşlık ediyordum..hafta sonu evde olduğum bir gün..Öyle kötü bir haber geldiki,bu haber beni adeta yerle bir etti.. Bu haberi aldığım gün sanki başıma kaynar sular dökülmüştü..
Bütün hayaller bitmişti.. Dünya tersine dönmüş, gözlerimdeki yaşları durduramıyordumm..Koca bir çığlık attım ''hayır hayır,olmaz, bu olmamalı..Bu şekilde bitmemeli''
Böyle bir bitiş beklemiyordum..herşeyin düzeleceğine inanıyordum..Böyle bir son'u ancak ya filmler'de yada romanlar'da okumuştum ben..

DEVAM EDECEK..

Hiç yorum yok: