her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



14.07.2009

SARIYER ALTINKUM GEZİMDEN İZLENİMLER-1-

Altın kum plajına yüzmeye gittiğimizi yazmıştım geçen gün, ve bu gezide bazı gözlemlerim olduğunu söylemiştim.. Son aylarda,kendi evimin çevresinden daha uzak bir yere gitmemiştim..Uzun yol ve otobüs yolculuğuda yapmamıştım..Aslında sarıyer altın kum plajı istanbul içi ve çokta uzak sayılmaz..Ama iki küçük çocuk olunca yollar uzuyo çekilmez bir hal alıyo..Yinede ne olursa olsun, çocukların da eğlenmeye denizin,kum'un,ve güneşin tadını çıkarmaya hakkı var..

Bekar,genç ve çocuksuz insanların nasıl gezmeye eğlenmeye ihtiyacı varsa biz küçük çekirdek aileler'ninde gezmeye hakkımız var..Bu kısa tatile otobüsle gittik.. Bir sarıyer altın kum plajına gitmek için 3 araba değiştirdik..Sanki patangoya ya gidiyoruz arkadaş nerdeyse uçakla gitsek yeridir..

Adalar'dan sonra,en çok yüzmeye gidilen yer,Sarıyer altınkum plajıdır..Ve bize en yakın yer olan mecidiyeköy den bile direk sarıyere araba yok..evime en yakın okmeydanı ssk hastane duragından bindik..

Önce mecidiyeköy,ordan 4. levent,ordanda rumeli kavagı otobüslerine bindik..Çeklilecek çile değil.. N' var sanki mecidiye köyden direk rumeli kavağına bir otobüs koysalar, yada sarıyere.. en azından bunu yaz ayları için özel kılsalar..Bizim gibi çocuklu insanlarda eziyet çekmeden gitsek..bu güzel yolculuk, eziyete dönüşmese,herkez itiş kakış doluşmadan..

Çoluk çocuk ezilmeden,binsek ve gitsek..
Otobüse biniyosun, bütün koltuklar dolu hepsi genç delikanlı..Biriside çıkıp çocuklu kişiye yer vermiyo..En sonunda dayanamadım..''Allah sırası için çocuklu ya yer veren yokmu?''diye çıkıştımm..
Ve ordan 14 yada 15 yaşında gencecik bir genç kız bize yer verdi..Benim güzel yurdumun Kazmaları genç delikanlılar'da mal mal yüzümüze baktı..ve hiç utanmadan, gülüşüp konuşmaya devam ettiler oturdukları koltukların keyfini çıkararak..


Hiç saygı kalmamış..Anlayış, hoşgörü,temizlik kalmamış..Otobüs resmen ahır gibi kokuyo recep ivediğin dediği gibi keçi,koyun kemirmişler sanki, iğrenç kokuyo..Mİğdemiz bulana bulana yolculuk ettik..tv lerde gazetelerde o kadar yayın yapılıyor,temizlik bakım,giyim kuşhamla alakalı bu insanlar hiçmi okumaz hiçmi uygulamaz anlamıyorum.. her kez için aynı şeyi söylemiyorum..

Ülkemizin belli bir kesimi sanki temizlik boykotu yapıyormuş gibi inadına kokarca şeklinde dolaşmaya devam ediyorlar..
hiç bişey yapamıyosan 1 liraya satılan kolonyalı mendiller'den al arkadaşım, ama nerdeeee..Yok abi biz ne kadar biryerlemizi yırtsakta olmayacak.. görgü anlayış,hoşgörü yardım severlik,temizlik,asillik insanın ruhunda olmayınca,bunu dışa'da yansıtamıyo..


Aslın'da o kadar zor birşey değil temiz ve anlayışlı bir toplum olmak..tek yapmamız gerek şey, Bulmak istediğimiz şekilde bırakmak..Ve Bizim başımıza gelmesini istemediğimiz bir şeyi karşımızdaki kişiyede yapmamamak ve biraz düşünmek hepsi bu kadar basit..

Bu gezimizin diğer gözlem konusu plaj kumsalından gelecek, şimdi değil ama, arkası yarın :=)

Hiç yorum yok: