her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



2.07.2009

E-POSTA OLAYLARI



Bu aralar e-posta'ma gelen mesajlara takmış vaziyetteyim,hatta sinir oluyorum diyebilirim..
Bazen faydalı bilgiler yolluyorlar onlara teşekkür ederim, ama yardım adı altında şu kadar kişiye yollayın birde ''allahını senen bunu herkeze yollasın'' ibararesi yokmu,yollamasak allahımızı sevmiyormu olcağız..kafirmi çıkacağız canım kardeşim.. yapmayın allah aşkına yapmayın..Sizin yoladığınız e postalar'da senin listendeki herkez deşifre olyor,sonra bir bakıyorum ertesi günü bir sürü msn daveti..toplu mesaj gönderimlerinde..herkezin msn adresleri deşifre oluyo..Bunu yapmaya hakkın yok..

Ve bir önemli konu daha sırf listesi genişlesin sayfası hit alsın diye dini alet edenlere denemeli..Sayfasına giriyosun, bir sürü dua,bir sürü özlü sözlerle dini resimlerle süsülenmiş, profiline bakıyorsun, abuk sabuk yorumlar yapılmış..bayan olan kişilerin resimlerini ''şu'sun bu'sun '' gibi kötü içerikli yorumlar yazılmış..

Bu insanlar kişilik sorunu yaşıyorlar bana kalırsa..İnsanların fikri ve zikri çok farklı boyutlar taşıyor..
Artık insanlar ne göründüğü gibi ,nede olduğu gibi,bu sanal alemin ışığına kapılıp yapmadıkları şey kalmadı..
Sabah sayfamı bir açıyorum 10 larca e-posta ve hepsi tehlikeli ve saçma sapan gereksiz yazılar..

Kimileri dini konularla ilgili ahkam kesiyo,kimisi şukadar kişiye gönderin, yoksa başınıza kötü bir olay gelcek yıldırım düşecek, deprem olacak..abuk sabuk e-postalar..Çogunu açmadan siliyorum, duyurulur..
Ya arkadaşlar daha faydalı işlerle uğraşın profillere hergün yüzlerce şiir ekleyenler var yenilikler kısmına bakıyorum kin ne yapmış diye,bir bakıyorum sadece tek bir kişi 10 larca profile sadece bir tane şiir eklemiş
sıralanıyo aşağıya doğru..İniyosun hep ayını kişi ve aynı yenilik..

Evet aslında burası bir serbest piyasa isteyen istetiği şeyi yazar, ekler ,yapar...Bu yazdıklarmı onaylayan'da olur onaylamayan''da
Ama burdan sesleniyorum..Bana gelen bütün gereksiz e-postaları açmadan siliyorum..Ve Benim dini inancım bana yeter kimse din konularında ahkam kesmesin..Dini içerikli e- postaları'da siliyorum..Sözde yardım amaçlı şukadar kişiye gönderin diye yollanan mesajları'da kimseye yollamıyorum.. listemdeki kimseyi deşifre etme hakkını kendimde görmüyorumm..

Son söz: Gereksiz ve güvenilir olmayan,postaları açmayalım.. Ve kimseye gereksiz içerikli posta yollamayalım sevgiyle kalın..


2 yorum:

Nurgül dedi ki...

Selamlar ben iadeyi ziyarete geldim.
Yazın hoşuma gitti. Bende aynı dertten müzdaribim abuk mallerle zaman harcamak canımı sıkıyor birde dini alet etmiyorlarmı daha da kızıyorum. Bende birçoğunu okumadan siliyorum.

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

nurgül: Hoşgeldin öncelikle yazımı beğendiğin için ve yorumunla katkıda bulunduğun için çok teşkk ederimm sevgiyle kal:=)