her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



23.07.2009

TAKAR TAKIŞTIRIR,İKİ GÖBEK ATAR YOLUMA DEVAM EDERİM SAYGILARRRR..

Ben ortaya goddum..Beğenen alır yer beğenmeyen çeker gider..Bir arkadaşım yazdığım yazıma çok alınmış,Önce isim ver isim ver diye feveran etti..

Yazım da yatak yorgan mevzularına girmişim,Bu duruma çok bozulmuş,beni çok ayıpladı bu yazdığım yazımı bana hiç yakıştıramamış..yatakta sevişme sahnesi anlatmadım..yataktaki pozisyonlar dan bahsetmedim.. Bahsetseydim nasılda keyifle okunurdu alkış bile alırdım erkeklerden..

Erkekler bizim hakkımızda atıp tutacak olur olmaz tespitler de bulunacak onlara bu çok yakışacak ama biz yazınca bize yakışmayacak...Günde on larca yazı okuyoruz,ve kalkıpta bunu kime yazdın isim ver diye kimseyi sorgulamıyoruz..sorgulamaya da hakkımız yok..

Her kez kendi yazdığı yazıları önce gözden geçirsin..Sonra benim yazdığım yazıya çok ayıp olmuş desin..
Bir erkek kendisini savunup eleştirisel bir yorum yazabilir..Hatta teşekkür ederim..Ama çok ayıp etmişsin yakışmamış diyemez..Ben bu yazımda oramı buramı açmadımki ayıp olsun..

Kadınlar yatakta iyi olursa,çocuklarına iyi bir anne olursa ve kadın susarsa erkek tarafından her zaman sevilir o nun haricin de kadın' ın, erkek gözünde eğlence malzemesi, hizmetçi,ve sex objesi olarak görüldüğü açık ve gerçektir..İşte bir örneğini de ben bu yazımda gördüm ve ıspatlandı..

Eğer ben susup kendimi kadınları savunmasaydım,Bu arkadaş beni izlediği kişiler arasından kaldırmayacaktı..Zaten onun sayfasın da kenar süsü olarak yer aldığım dan çokta umurum da olmadı..Yazdığım hiç bir yazıma yorum yazmazken bir kaç yazıma da sataşma girişimindeki yorumlarıyla imzasını atmıştır..

Ben yazım da ,küfür kullanmadım hakaret etmedim isim vernedim,polemik oluşmasın diye..Ama kadınları bir mal olarak gören her sinir olduğu kadına mal hitabında bulunmak esas o na hiç yakışmadı çok ayıp etti..

Allah o nun da çarşısına pazar versin..ne diyelim..Takarım takıştırırm iki de göbek attımmı yoluma daha güçlü, daha kuvvetli, daha mutlu devam ederim..Bu laf kalabalığın dan dolayı da sizleri sıktığım için özür dilerim saygılar sunarım değerli okuyucu..






6 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım;
Benim yüzümden bu tip bir diyaloğun içerisinde buldun kendini..Buna neden olduğum için inan çok üzgünüm.Nasıl bir ortamın içerisinde bulmuşum kendii sonradan farkettim.Ağzı olan konuşuyormuşş..Lütfen sen de boşver böyleleri var ve bitmiycek..Önemli olan aradaki farkı görebilen yüreklerde..
Sevgiyle kal!!!

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

EMine: Sakın üzülme bu senin, veya benim yüzümden olmadı..Benim içim rahat susmadım içimdekileri yazdım, Onlar gibi kalabalık bir yazar kitlem yok ..Biri dinlendi biri yazdı yorumunu sıraya girdiler,maşallah.Bende sizlerle birlikte gereken savunmayı yaptık en azından onların espri anlayışına ortak olmadım

SEVGİLER:)

Adsız dedi ki...

Siyah Kelebek;
Sonuç mükemmeletoooooooo!!! Bak yazıcak hiç bişileri yok hala konuşacak bir şey buldular konuşsunlar bırak..Aslında söyleyecek çok şey var ama gerek!!! Anlıyacak erkek göremiyorum.. :) :)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

EMİNE; Az önce demiştin ya boşver diye..Bencede boşver Olay soğusun bence onlar da anladılar..Genç onlar evlenip baba olacakları zaman yada kız kardeşlerini birgün gelinlikler içinde görürlerse kadınları çok daha iyi anlarlar bu konuyla ilgili son sözlerimi söyledim başka konularda görüşmek dileğiyle sevgiler..

erkan bal dedi ki...

hımmm. konu tatlıya bağlanmamış henüz... kardeşlik türküsü'mü söylemek lazım bilemedim.

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

İbrahim ortaç; Bu konunun üzerin den çok sular aktı..önümüzdeki yazılara bakıyoruz.. Kafaya takmıyoruz anlayacağın