her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



30.06.2009

BUDA BENİM MUTLULUĞUM



Mutluluk nedir? Mutluluk nasıl bişeydir?.Kimine göre para,kimine göre,tatil,kimine göre müzik..mutluluğun tarifi kişiye göre değişiyo..Bana göre ekmek arası peynir yemektir mutluluk..Akşam üzeri çocuklarıma park gezisi yaptırdıktan sonra..Eve geliş,üst baş el yüz temizliği,akşam üzeri yorugunluk atıştırması,ve güzel bir çay..


Çocuklarımı parktan geldikten sonra,eğlenmiş ve keyifleri yerinde görmek ayrı bir mutluluk..yemeklerinide yedilermi işte tam keyif..annelik görevimi yapmanın huzuru var içimde,çocuklar yazın sokak istiyor,park istiyor,eğlence istiyor,ancak akşam üsttleri onları çıkarabiliyorum,gündüz çok güneş ve sıcak oluyor..

Ama o akşam üstü gelene kadar'da beni çok üzüyorlar..Günün güneşin alnında dışarıda oynayan çocukları gördükçe,yakama daha bir yapışıyolar..Ama malesef dışarda oynayan çocukların terbiyeleri tam değil..
Ağızları adeta küfür makinesi olmuş..Kimse kusura bakmasın ama çocuğumun küfür öğrenmesini istemediğimden kapı önüne bırakmıyorum..Evet çok üzülüyo onlarla oynamadığı için,eğer onlarla oynarsa,küfür baz olacak..Küçücük beyinleri küfür öğrenmesin..

Ğörüyorum'da daha 1 yaşına basmış küçücük çocukları o güneşin alnında sokağa bırakanlar var,bazıları yalınayak,elleri yüzleri kir pas içinde..Tamam çocuk oyun oynayarak büyüyecek ama, bu kadarıda fazla..
Başlarında ne anne nede baba var akşama kadar sokaklarladalar..Akşam olunca 'da annler ellerin'de terliklerle çocuklarını döverek eve sokamaya çalışıyolarlar..Olucak iş değil..
Bu çocuklar büyüyünce nasıl bir birey olacaklar, bilemiyorum..Ben çocuklarımı akşam üzeri 1 yada 2 saat kendi himayem altında,bazen kapı önünde bazende parkta oynatıyorum..ve eve dönme zamanı gelince,hiç zorlanmadan eve götürüyorum..

Güzel bir duştan sonra yemeklerini yediriyorum,ve soruyorum hergün sorarım, ''eğlendinizmi''diye..''çok eğlendim anne'' sözlerini duyunca benden mutlusu yok..işte ozaman ekmek arası peynir ve çayımla keyif yapıyorum..Çünkü onları mutlu etmişimdir..ve bu keyfi haketmişimdir..Mutluluk benim için Çocuklarımı sevindirdikten sonra geliyor..Onları mutlu ettikten sonra..ekmek arası peynirim ve yanında kocaman bir kupa çay, işte buda benim MUTLULUĞUM..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bende küçük şeylerden mutlu olabılırım.

papatya dedi ki...

Bizimde kenya 'da var roman arkadasimiz adi Alex.Gecen evine davet etti bizi Bir dunya turk muzigi cikarinca ortaya sasakaldim tabi bunun yaninda roman havalarida.Bide guzel oynuyor...sevgilerimle..

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

DOLUNAY: küçük şeyden mutlu olan insan herzaman mutlu yaşar sevgiyle kal:=)
--------------------------------------
PAPATYA: tatlı yorumun için teşekkür ederim,Alex'e benden selamlarımı ilet sevgiyle kal:=)

mutfakcini dedi ki...

Ben de sabahtan akşama kadar sokaklarda egzen çocuklara çok üzülüyorum.Güneşin altında ve bu karlı buzzz gibi günlerde.Nasıl rahat ederler hiç anlamadım.Ben küçükken mutlaka başlarında olurdum.Şimdiyse 5dk da bir sesleniyorum,park yanıbaşımda olmasına rağmen..İmdat deyip eve geliyolar artık, o derece :)Evhamlıyım biraz,senaryo yazarım .Tvde de izledikçe korkunç olayları,gölgeme güvenmez oldum.Çocuklar demek ben demek,nefes alma sebebim olar..Allah acılarını göstermesin hiç birimize .Ay bak nerden nereye geldim :))
Mutluluk benim için,çocuklarımın mutluluğu,onların yanında olmak demek.Sonrasında sıralayabilirim bi çok şeyi.Peynir ekmek baştacım :)Ah iyi geldin ya,deşarj oldum bak :))Yüreğine sağlık canım..