her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



2.06.2009

AĞLIYORMUSUN?

AĞLIYORMUSUN

Ağlıyorumusun hadi canım sende
ben ağlayınca dalga geçerdin hani
zırlama yine diye azarlardın ya
ne oldu şimdi
nerden çıktı bu gözyaşları
hangi yağmurdan ödünç aldın

yalan gözyaşlarımı geçti şimdi yalan sözlerinin yerine
hadi canım sende
ne zaman inandırdınki beni sevdiğine
şimdi inanırmıyım sandın sahte damlalara
gözyaşının yalanın olurmu diye sorma sakın
sen çok iyi bir oyuncusun unutma sakın

ama üzüleceksin elbet
benim gibi bir aptal daha çıkmaz karşına
kalbimi sende atsın diye ellerine verdim
aşkımı sende yaşasın diye kalbine verdim
ellerimi ıslatsın diye dudaklarına koydum
gözlerim bende kaldı bir tek onları sana vermedim
ne kadar kör olduğumu görme istedim

her yoklukta var ettim cennetleri ellerine
her gizlide açığa çıkardım aşkları sevdaları
bin bir gece masallarıyla uyuttum seni
her güneş doğuşunda kır çiçeklerini döktüm avuçlarına
sen ise başka baharlarda açmak istedin
başka gövdelere gölge oldun başka çiçeklerin suyu oldun
başka ateşlere kor oldun.
şimdi kappatım tüm kapıları sırra kadem basıyorum
yalnızlık yağmurlarımı giyeceğim üstüme
çıkacağım dışarı akıtıcam tüm gövdemden ve gözlerimden
sevdanı topraga bırakacağım gelip geçenler üstüne basıp geçsin diye.

1 yorum:

ramazan dedi ki...

"ama malesef bizim ruhmuz yasaklı ve yıl 2009 hala düşüncelerimiz yasaklı"demişsiniz ya.ruha yasak koymak kimsenin haddine(özürle)değil.onun için okuyor,yazıyor,söylüyoruz.
torunlarımıza bırakacağımız en güzel dünya yasaksız bir yeryüzü olamalı...
şiir çok güzel.elinize sağlık.