her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



27.06.2009

İLK AŞK



Oğlum aşık oldu.Daha 5 yaşında ama geçen yıl yaz aylarında parka gidip gelirken,orda tanıştığı,kendisinden 1 yada 2 yaş büyük,mavi gözlü,sarışın birazda tosuncuk,Elif adında bir güzel kıza aşık oldu.
Aradan 1 yıl geçti ve yine yaz geldi. Bahar ve yaz aylarının verdiği,aşık olma olayını artık oğlumda yaşıyo.

daha geçenlerde gittiğimiz parkta,başka kız çocuklarıyla oyun oynadı ama,gözü hep eflif'i aradı.
Eve gelediğimzde,sordum.''Berkay nasıl parkta eğlenebildinmi?'' diye.Berkay;hayır anne elif'i göremedim neden gelmiyorki? Ben onu çok seviyorum evlenme teklifi edecem'' demezmi..Çok şaşırdım ve kocaman bir kahkaha attım.Oğlumda utanğaç bir gülümsemeyle güldü..
Oğlum daha yaşın küçük ama büyüyünce daha çok seveceğin birisi çıkacak karşına önce okula gitmelisin,

okulunu bitirip askere gideceksin.Daha sonra iş hayatına atılacaksın,ve evlenme çağın gelince tabiki sen kimi istersen onunla evleneceksin dedim ama bu kişi elif olmaya bilir.Elif senden biraz büyük.''O'' senin ablan sayılır.

Bence sen bu sevda dan vazgeç dediysemde olmadı.
Ben kimseyi istemem kimseyi beğenmem,ben Elif'i seviyorum, diyor hala. Çok kararlı görünüyor.Daha şimdiden kayınvalide olmuş hissiyatına girdim. Şu zamane çocukları biz Anne, Babaları,zamansız derde sokuyorlar. Zaman geçtikçe büyüdükçe,daha kaç kıza aşık olacak,kaç evlilik kararından geri dönecek..

belkide yıllar sonra evlenmek bile istemeyecek..
Ah benim güzel oğlum,inşallah şimdi olduğu gibi ileriki yıllarda 'da anne'ne herşeyini anlatırsın.

Allah bana uzun verdiği sürece,her yeni aşkında,her biten aşkında,üzüntünde ,sevincinde gelip her şeyini anlatabileceğin en yakın arkadaşlarından biri olmak isterim.

Evlenip 'de çocuk sahibi olduğun zaman bu güzel anımızı torunlarımın'da okumasına vesile ol.Seni seviyorum benim güzel oğlum BERKAY'IM..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ınsallah canım , ılerde oglusun okur bu yazıyı :) kuafor meselesı aklıma geldı sımdı...uzatalım seker yenıden...

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

DOLUNAY; canım saol inşallah okurlar en byük amacım o.Ah canım şu saç meselesi canımı sıkıyo zaten. çok dmkülmeye başladı. uzatmak hayal oldu :=)

ramazan dedi ki...

ana sınıfında okuyan benim torunum da sınıf arkadaşına aşık olmuş eylül de eylül.başka laf yok.telefonla bile konuşuyor.bu yaş ççocukları alem vesselam.ço hoşuma gitti yazı.
sevgiler.