her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



12.06.2009

çocuk olmak vardı


Ah şimdi çocuk olmak vardı. yıl sonu geldiginde karne heyecanı.matematik orta geldi ama olsun
sınıfımı geçtim ya.
Teşekkür alamadım anne,karne hediyesi alırmı babam yine?bu yaz tatilde köye mi yoksa denizi güzel kumu bol biryeremi gideriz acaba.

Ahh şimdi çocuk olmak vardı yıl sonu müsameresinde. beyaz elbisemi giyip kırmızı rugan pabuçlarımı.giysem.birde beyaz kurdelelrimi taksam saçlarıma.

Ahh şimdi çocuk olmak vadı.koşarak çıksam evden dışarı okulun bahçesinde arkadaşlarım; elbisen çok yakışmış deseler.en güzel benim elbisem desem kendi içimden hava atsam azcık.

Ahh şimdi çocuk olmak vardı.öğretmenim ne zaman benim de adımı okuyacak acaba diye heyecanlansaydım.

Öğretmenim adımı okuduğunda yerimden fırlayıp.koşarak karnemi alsaydım.ve öpseydim ellerinden.

Ahh şimdi çocuk olmak vardı.bütün arkadaşlar toplanıp birbirimizin karnesine bakıp kısakansaydık.ayşenin karnesi daha güzel teşşekkürde almış deyip ağlasaydık.

Ahh şimdi çocuk olmak vardı, annemin tesellisi olsaydı yine gözlerimi silerken ''senin de karnen iyi be yavrum'' deseydi.

Ahh şimdi çocuk olmak vardı.öğetmenimize sarılıp ayrılık acısı yaşasaydık.arkadaşımıza ''biz tatilde denize gidiyoruz deyip kıskandırsaydık.sonrada sarılıp vedalaşsaydık ''ara beni ayşe yada mektup yaz''

Ah ah şimdi çocuk olmak vardı.babama nasıl gösterecem bu karneyi diye telaşlansaydık.ya kızarsa ''falancanın çocugu taktirname almış''derse diye.

Ahh şimdi çocuk olmak vardı.babamın bana aldıgı karne hediyesi pilli bebeğe sarılıp uyusaydım.
babama utangaç bir teşekkür öpücüğü kondursaydım.

ahh şimdi çocuk olmak vardı.tatilin ilk pazartesi ni uyuyarak geçirmek.annemle misafirliğe gitmek.

sokakta ip atlamak, top oynamak, küsüp küsüp barışmak arkadaşlarımla.
Yalancı gelecek hayalleri kurmak vardı benn doktor olacagım, ben öğretmen olacagım deyip böbürlenmek.

Çogumuz ne doktor olabildik nede öğretmen.ama çocuklarımızın karnesini büyük hefesle bekleyen anne ve de baba olabildik. şimdi büyük bir heyecan, gurur ve onurla gelecek karnelerini bekliyoruz.
Karne hediyesi ne alsak diye düşünüyoruz. ahh çocuk olmak vardı ya neyse... daha dün oğlum bana sordu ''anne ben ne zaman bidaha bebek olucam''? ah be yavrum artık bebek olmayacaksın şimdi çocuksun ama yıllar geçtikçe bir daha çocukta olmayacaksın. asker olacaksın yavrum inşallah iyi bir mesleğin olacak ve baba olacaksın.

Ülkene, Devletine, Milletine.sahip çıkan iyi bir vatandaş, ailene,eşine ve çocuklarına sorumlu iyi bir aile bireyi olacaksın.umarım çok iyi yaşarsın çocuğum.ama bir daha bebek olamayacaksın ve çocuk kalamayacaksın.tıpki bizim gibi.önünde uzun ve kocaman mutlu bir gelecek var ileride okula başladığında karnen nasıl gelirse gelsin, hep anlayışlı sana yardımcı ve her konuda destek vereceğiz sakın unutma.
Bir zamanlar bizde çocuktuk.ve ahh şimdi çocuk olmak vardı diyoruz artık.

Artık karne zamanı bütün çocuklarımıza iyi bol pekiyi li karneler,okullarını bitirenlere hayırlı mezuniyetler diliyorum,Öss sınavına girecek olan bütün gençlerimize ve büyüklerimize başarılar dliyorum.bütün okulları tatile giren tüm öğrenci kardeşlerimize de İYİ VE MUTLU TATİLLER DİLİYORUM
sevgiyle mutlulukla kalın.

NOT:ALINTI DEĞİLDİR

Hiç yorum yok: