her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



25.06.2009

FAKİR AMA MUTLU


Fakir ama mutlu evet böyle bir olgu var. bu resmi seher çalhan'ın blogun da gördüğümde istemeden ağladım. kendisinin affına sığınarak bu resmi kaynak belirtmek üzre aldım ve bişiyler yazmak istedim
işte sevgili arkadaşlar. zengin parasıyla mutlu olurken.fakir çocuklarıyla mutlu oluyo.

Yorganları kısa,ayakları dışarda kalmış damları akıyo,baba çocuklarInı yağmurdan korusun diye, şemsiyey le örtmüş üstlerini, yatakları nın en ucudaki ayakları yok bir tahta parçasıyla yatağı kaldırmışlar aşağı doğru kaymasın diye,pencere'de perde yok cam yok bir gazete kağıdı var. oda rüzgardan uçmak üzre,

Fazla yastıkları 'da yok birbirlerinin sırtına yatmışlar yastık niyetine,bir kedileri bir köpekleri birde horozlarıvar
ama yüzleri ne kadar da mutlu,nasıl gülümsüyorlar. fakirler ama gerçekten mutlu görünüyorlar fazla söze gerek yok ne anlatsak boş gelecek. biir ömür boyunca bir yastıkta kocamak bu olsa gerek.
Zengin tatilde yurtdışında paraya para demez ve yine mutlu olmazken. bakın bu güzel aile tablosu. nasılda anlatmış mutluluğun resmini. bu mübarek kandil günün'de bundan daha iyi bir mesaj olmazdı hepimiz halimize ne kadar da şükür etsek azdır. bugün ellerimizi semaya açarken. biraz dünyevi isteklerden uzak durup yoksul insanlara ,sokakta yaşayan hayvanlara ve savaş altında olan ülkelere. dua edelim ve halimize şükür edelim olurmu.?

ALLAHIM, BİZLERE UYGUN GÖRÜP VERMİŞ OLDUĞUN TÜM NİYMETLERE HAMD'I SENALAR OLSUN
SANA BİNLERCE ŞÜKÜRLER OLSUN EYY YÜCE RABBİMM SEN BİZİM GÜNAHLARIMIZI AFFETT
AMİN

fotoğraf kaynak: SEHER ÇALHAN

9 yorum:

İnternet Hınzırı dedi ki...

Merhabalar Siyah Kelebek,

Yapılan emeğe saygı gösterip, tepkimi vurgulamak için yazıyorum. ABİDİN DİNO'ya ait olan bir resmi kaynak olarak eş-dost göstermek ve bunu resmin sağ alt köşeşinde ressammın imzası olduğu halde yapmak; nokta dendikten sonrada küçük harf devam etmenize ...

Tepkisiz kalmıyorum.
Saygılarımla,

İnternet hınzırı.

Adsız dedi ki...

bu resmi bende cok begenmıstım canım.

Adsız dedi ki...

birde blogunun yenı halını cok begendım.gule gule kullan :)

Adsız dedi ki...

bi resim için ettinize bakın :)) gereksiz...:P

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

internet hınzırı; bu resim abidin dinoya ait değildir efenim internette bu şekilde konuşulsada yabancı bir ressama aittir. ben bu resmi bir arkadaşımın bloğun!dan aldım.içimden de bişiyler yazmak geldi ve yazdım. tepkinize teşekkür ediyorum efenim. bu resme bakıpta aklınıza noktalar ve virgüller geliyosa o da sizin düşüncenizdir ve çok gereksizdir.
ben bu resme bakarak içimdeki derin duyguları anlatmya çalıştım sizin bundan çıkrarttığınız sonuca bakın :=)

DOLUNAY; canım teşekkür ediyorum ben bu resmi buraya eklerken bir kaç şey yazmak geldi içimden ve yazdım iyiki yazmışım yeni tema mı beğendiğine sevindim saol

onurius; bu resme bakıp sadece nokatayı virgülü hesaplayıp, sonrada gereksiz demek bence tamamen gereksiz teşekkürler onurius.

Ateş Böceği dedi ki...

hImm bu hali çok güzel olmuş sayfanın

Resim Abidin Dinonun hatta bunun bir hikayesi var .Nazım hikem Sormuş Abidin Dino ya

sen mutluluğun resmini yapabilir misin abidin?
işin kolayına kaçmadan ama
gül yanaklı bebesini emziren melek yüzlü anneciğin resmini değil
ne de ak örtüde elmaların
ne de akvaryumda su kabarcıklarının arasında dolaşan kırmızı balığınkini
sen mutluluğun resmini yapabilir misin abidin?
1961 yazı ortalarındaki küba'nın resmini yapabilir misin?
çok şükür çok şükür bugünü de gördüm
ölsem gam yemem gayrının resmini yapabilir misin üstad
demiştir ve üzerine bu resim çıkmıştır :):)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

ateş böceği; evet bunu bende okudum ve biliyorum ama bir kaç yer gezdim bu resim abidin dinoya ait değildir deniyodu ben burda ressamın kim olduğunu tartışmıyorum. kim yapmışsa ellerine sağlık emegine sağlık tabkide saygı gösteriyoruz. ama benim burda yaptığım şey bu resmin üstüne biraz bişiler yazmaktı. çok güzeldi çok anlamlıydı. hiç himsenin yakalayamacağı bir mutluluk yakalanmuştı burda. halimizze şükür edelim niteliğindeki yazdığım yazı nerelere geldi valla diyicek bişi bulamıyorum yorumun için teşekkür ederim ateş böceği saol

İnternet Hınzırı dedi ki...

Tepkim yarım kalmış.

Çocuklarına yazılı bir günce bırakmak isteyen bir anne olarak siz, yazarken [(.)(nokta)] dedikten sonra yani cümle bitimlerinde, başka bir cümleye başlarken BÜYÜK harfle yeni cümleye başlandığını kesinlikle biliyorsunuzdur ben eminim.

Yoksa beynimde fantazi nedeni ile noktalanma, karıncalanma resimden dolayı oluşmuyor.

Güncenizin, güzel TÜRKÇEMİZE ve de onun kurallarına uygun olmasına dikkat cekmek istemişimdir.

Saygılarımla,

Adsız dedi ki...

1. ben internet hınzırının resmin telif hakkıyla ilgili sölediklerine uyuz oldum...

2. kimse kimseye türkçe öğretmeye kalkmasın türkçe bilenleride gördük..(!)

3. ayyy ne biliyosanız onu yapın..!