her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



28.06.2009

İLLE'DE ROMANIZ



Uzun bir aradan sonra, İllede Roman olsun yarışması,Şhow tv 'de yeniden başladı.ilk yayınla'nan bölümü çok yankı uyandırmış,herkez tarafından çok sevilmişti.Bu defa yine romancıklarım sahne'de.Oyunları,dansları güzel sesleri ve şarkılarıyla,yine şahaneler yaratıyorlar. Şuan hem izliyorum hemde yazıyorum.

Bir kez daha roman kültürün de doğmaktan gurur duydum. Durmuş ruhum yeniden canlandı..Rengarenk kostümleriyle,cap canlı danslarıyla işte bizim dünyamızı geçek anlamda yansıtan bir yarışma..İlk defa bir kanal ,bir proğram,kendimizi bu kadar iyi ifade etmemize olanak sundu.. Kendi adıma Şhow Tv 'ye sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Yeniden dünya ya gelmiş olsam yine roman kültürün de doğmak isterim kendimi çok özel hissetiriyo bana roman olmak..Her nekadar her türlü alanda karşımıza sorun olarak çıksada önemli değil..Her milletin iyisi kötüsü nasıl varsa ,bizim kültürümüzde'de iyi de var kötü de var her kesi aynı kefeye koymamak gerek.

Kayın validem hala beni roman olmam'dan dolayı sevemese de, her fırsatta yüzümüze bu olgu şamar gibi insede seviyorum roman olmayı,romancıklarımı seviyorum beyaa..:=)

Tv 'de İlle'de roman olsun proğramı' nı izlerken bloğum'daki profil bilgilerini eksik yazdığımı anladım..Oturdum hakkımdaki bilgilerimi yeniden düzenledim...şimdi artık gerçekten ben olmuştum..

Canlarım roman'cıklarım,sizi seviyorum..Kendimi de roman olduğum için daha çok seviyorumm..

2 yorum:

erkan bal dedi ki...

sınav olayı abartı ve at yarışına döndü. şimdiki çocuklar okuldan sonra dersaneye gitmeye ilkokuldan başladı. akşama kadar top ya da misket oynayıp sabah okula gidince elektirikler kesikti ders çalışamadım öğretmenim dicek bi tek çocuk yok.. yazı ya.. el becerisi konusuna ise tüm kalbimle katılıyorum... pratik eksikliği çok bugünki çocukların herşey kafalarında soru kağıdı gibi teoride...

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

İbrahim ortaç: yazıkki ne yazıkk, çocukların başLarını kaldırmaya vaktleri yok..Çok başarılı olsa ne olcak sonuçta yine diplomalı işsiz mesleğini alacak eline..Allah yardım etsin ne diyim değerli yorumun için tşk ederim :=)