her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



24.06.2009

gerçek dost maydonoz





Blog dünyasında çok yeniyim yeni yeni adımlarımı atmaya başladım bu benim için bir iş bazı arkadaşlar kasmayın aman boşverin desede benim için önemli bir iş blog yazmak severek yaptığım biş çünkü
blog dünyasını sessiz bir topluluk olarak görürdüm herkez yazısını yazar ve çekilir. ama öyle değilmiş.

bizi farkedenler de varmış.yeni adımlarmızda biz yeni blogçulara destek verildi kendi resmimi ve blogumu başka bir sayfada tanıtılırken gördüm çok ama çok sevindim. çabaların boşa gitmediğini gördüm. cidiye alındığım için çok mutlu oldum bana bu mutluluğu yaşatan MAYDONOZ BLOG TOPLULU'ĞUNA sonsuz teşekkürler. siyah kelebek blogumu kendi sayfasında tanıttığı için tekrar tekrar şükranlarımı sunuyorum
sevgiler maydonoz...

3 yorum:

cimcime dedi ki...

Bu güzel teşekkür yazınıza binlerce teşekkürler diyor, sağlıklı ve huzurlu günler diliyorum.

erkan bal dedi ki...

güzel bir tema... ben beğendim...

not: bu arada son yorumun kazara silindi. rica etsem yeniden gönderir misin?

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

İBRAHİM ORTAÇ; BEGENMENE SEVİNDİM SAOL