her yere izler bırakan Baktığı her göz'de hayâl olan. Kalemi kanatlarıyla tutan,Çırpınışını yazılara yansıtan bir Siyah kelebeğim.Hepinizi beklerim.Hoşgeldiniz Efendim.!



22.06.2009

NANKÖRÜZ NANKÖR



Havalar iyi den iyiye ısındı evde duralmaz ,dışarda da gezemez durumdayım.durduğım yerde yerde göz kapaklarım ağırlaşıyor derin bir uykuya dalmak ve kış gelene kadar da uyanmak istemiyorum.
elim hiç bir işe gitmiyor hiç bişey yapmak istemiyorum. yazın uyuyup kış gelince uyanmak istiyorum.
ama yazında uyunmuyoki. tüm gece uykusuz kalıp. gündüz tamamen kopuyorum hayattan.

seda sayanda bitti,esra ceyhan da. aşkı memnu da bitti,yaprak dökümüde. ne gündüz ne akşam beni koltuğa bağlayan tv ye kitleyen küçük heyecan da kalmadı.
internette bağlamıyo beni kendine.haraketli müzik dinlesem dans edecek halim yok, yavaş müzik dinlesem.

olduğum yerden hiç kalkamıyorum.yemek yapmak istemiyorum ama bir elim sürekli dolapta bişiyler yemek istiyorum.çay içsen kesmiyo kahve içsen sarmıyo.soğuk bişeyler içsen daha çok susatıyo.
birde şuan işte olanları düşünüyorum. direksiyon başında trafik çilesi çekenleri,inşaatta çalışan işçileri

garsonluk yapan elemanları. temizlik işinde çalışan hep yorgun insanları.yemek yemeye fırsat bulamayıp ordan oraya koşturanları.
annem şimdi banka çalışanlarına çay servisi yapıyo. babam elinde evraklar sokak sokak koşturuyo. kardeşim bilgisayar başında. hesap kitap yapıyo. eşim mobilya atolyesinde. tozun toprağın içinde. sırtında hep yük taşıyo.millet işsiz elinde iş ilanları ordan orya görüşmeye gidiyo, hastaneler hasta dan ilaç kokusundan geçilmiyo, banka önlerinde kuyruklar uzuyo.

eee bana neoluyo. miz gibi evinde karışanın yok görüşenin yok başında bekleyen kayananan yok.
kundakta ağlayan bebeğin yok.hergün evini dolduran kek börek yapmak zorunda kaldığın misafirin yok. iş yetiştirmek zorunda olduğun başın da bekleyen bir patron yokk yediğin önünde yemediğin arkanda be deli kadın allahtan belanımı istiyosun he...otur oturduğun yerde maceramı istiyosun kendine.devir senin devarn senin, ye, iç otur kalk.giy bir şort bir tşört, akşam üstü al çocukları geziver park,park. gir ılık suyun altına, yenilensin ruhun.

yaz gibisi varmı. her yer cıvıl cıvıl. kuşlar ötüyo cırıl cırıl. denizlerde dalgalar şırıl şırıl. güneş parlıyo.ışıl ışıl. pencereler açık. hafiften rüzgar esiyo püfür püfür.

kışın heryer yağmur çamur. havada is sis duman.ne kapı çabilirsin ne cam.bir bakkalla gidersin giyinirsin kat kat, odun bitti,kömür bitti, doğalgaza zam, faturalar gelir kat kat.istersin kışlık mont, bot.ah kışlık kazağımda yok.hava bulutlu her yer karanlık sanki akşam olmuş saate bakarsın daha sabah 10. iş güç seni bekler, gaflet basar uyudukça uyursun uyanamak çok zor.

kışı ayrı dert yazı ayrı dert yaparsın saçma sapan düşünceler kurarsın. ne olucak işte kendini bilmez deli dozuk bir kadınsın :=)

5 yorum:

erkan bal dedi ki...

e hadi hocam ne duruyorsunuz... oturduğu yerden başarıya ulaşan tek canlı tavuk muş. durmak yok... yürümeye devam:)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

ibrahim ortaç: dağ başını duman almış e hadi bakalım yürüyelim arkadaşlar

ama koşmak yok çok koşan çabuk yorulurmuş
hızlı adım marş marş ileri :=)

alp dedi ki...

Bu sefer fikir ayrılıgına düştük...:)))
ben her mevsimi ayrı seviyom...Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

dogru demıssın Allahtan dah ne ıstıyorsak :)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

ALP: EE HEP AYNI FİKİRDE OLACAK HALİMİZ YOK DİMİ :=)

DOLUNAY: SENDE BANA HOŞGELDİN ARADA EMEKLERE YAPILAN YORUMAR BENİ ÇOK MUTLU EDİYO ÇOK TEŞEKKÜRLER.